Merak ettiğiniz birisi var, ama iletişim kurma yolunuz yok, hiçbir şekilde O'na ulaşamıyorsunuz... Sadece, O isterse size ulaşabilir ve O istediği zamanda iletişim kurabilirsiniz... Bu durumda ne yaparsınız?
Çok merak ettiğiniz ama ulaşamadığınız birisinden haber alamazsanız ne yaparsınız?
Bu durum bana zarar verir. O yüzden durumları eşitlemek gerektiğini söylerim. Eşitlemiyorsa beni önemsemiyor demetir. Ben de merak etmeyi keserim keyfi bilir.