Hayatınızdan çıkarmak isteyip fakat bir türlü çıkaramadığınız biri oldu mu?

2 senedir hayatımda biri var. Ondan aşırı derecede hoşlanıyorum ve onunla vakit geçirmek çok hoşuma gidiyor fakat onun bana karşı boş olduğunun farkındayım ben iletişimi koparamıyorum o koparsın diye ona düşüncelerimi hislerimi anlattım bir süre uzak duruyor sonrasında tekrar aynı yerden devam ediyoruz. İstemsiz oluyor bu durum artık canımı sıkmaya başladı.
Hayatınızdan çıkarmak isteyip fakat bir türlü çıkaramadığınız biri oldu mu?
Cevapla