Arkadaslar eskiden sevgilimi çok kontrol etmeye calisirdim artık saldım ve boylesi daha iyi gibi siz ne dusunuyorsunuz? Baya kontrolcuydum, çok sorgulardım falan yaptiklarini, ve sert bir dille belli ederdim mesela kiskandigimi veya bir şey den hoslanmadigimi ama çok asiri günlerce küs kalmazdım tabi. Sonra fark ettim ki iliskinin ipleri sanki onun elinde, ben boyle yapinca o da o kadar inatlaşıyordu.
Simdi saldim, birinin tavsiyesi uzere rahat bir sekilde tatlı dille istediklerimi ona yaptırıyorum. Hiç boyle olacagini düşünmezdim. Kendisi baya dediğim dediktir ama yinede boyle tatlı dille falan yaptırmaya calisiyorum istediklerimi. Siz ne dusunuyorsunuz, sizlerde nasıl?
Simdi saldim, birinin tavsiyesi uzere rahat bir sekilde tatlı dille istediklerimi ona yaptırıyorum. Hiç boyle olacagini düşünmezdim. Kendisi baya dediğim dediktir ama yinede boyle tatlı dille falan yaptırmaya calisiyorum istediklerimi. Siz ne dusunuyorsunuz, sizlerde nasıl?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer