Eskiden sevgilimi çok kontrol etmeye calisirdim artık saldım ve boylesi daha iyi gibi siz ne dusunuyorsunuz?

Arkadaslar eskiden sevgilimi çok kontrol etmeye calisirdim artık saldım ve boylesi daha iyi gibi siz ne dusunuyorsunuz? Baya kontrolcuydum, çok sorgulardım falan yaptiklarini, ve sert bir dille belli ederdim mesela kiskandigimi veya bir şey den hoslanmadigimi ama çok asiri günlerce küs kalmazdım tabi. Sonra fark ettim ki iliskinin ipleri sanki onun elinde, ben boyle yapinca o da o kadar inatlaşıyordu.

Simdi saldim, birinin tavsiyesi uzere rahat bir sekilde tatlı dille istediklerimi ona yaptırıyorum. Hiç boyle olacagini düşünmezdim. Kendisi baya dediğim dediktir ama yinede boyle tatlı dille falan yaptırmaya calisiyorum istediklerimi. Siz ne dusunuyorsunuz, sizlerde nasıl?
Eskiden sevgilimi çok kontrol etmeye calisirdim artık saldım ve boylesi daha iyi gibi siz ne dusunuyorsunuz?
Cevapla