Bazen yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şeyler oluyor.
Bugün öğrendim ki;
Çok sevdiğiniz, değer verdiğiniz, hayatınızın çoğu yerinde karşınıza çıkan, kimi zaman ise merkezinde yer edinen bir insanın ağladığını; görmeden, duymadan, hissetmeden asla "çok canım yanıyor" demeyin. Çünkü bu öyle bir kalp ağrısı ki hiçbir ağrı kesici fayda etmiyor. İçiniz ürperiyor, ilk içilen sigara gibi ciğerinizi yakıyor. Kalbinizden kocaman bir parça sıyrılıyor gibi hissediyorsunuz. Gırtlağınıza öyle bir perde çekiliyor ki yutkunamıyorsunuz. Hele ki bu çok önemli insan bir kadınsa vay halinize! Kendinizi birden acı kelimesinin tanımını doğru bilip bilmediğinizi sorgularken buluyorsunuz. Bu durumu yaşayan birisi bu kelimeyi en ince ayrıntısına kadar bilirken, siz de yeni öğrendiğiniz bu kelimeyi zihninizin merkezine kodluyorsunuz. Ne söyleyeceğinizi bilmiyorsunuz lütfen ağlama diyebiliyorsunuz sadece ona. Keşke diyorsunuz keşke yanında olupta bir peçete uzatabilsem sil be gözyaşlarını ağlama ya diyesiniz geliyor. Olmuyor. O an belki pek başarılı olamıyorsunuz gözyaşlarının dinmesine. Ama bundan sonra ne yapacağınızı biliyorsunuz. Bundan sonra ki amacınız o gözyaşlarının önüne geçip, engellemek olacağına kanaat getiriyorsunuz. Hatta kendi kendinize söz veriyorsunuz.
Bugün öğrendim ki;
Çok sevdiğiniz, değer verdiğiniz, hayatınızın çoğu yerinde karşınıza çıkan, kimi zaman ise merkezinde yer edinen bir insanın ağladığını; görmeden, duymadan, hissetmeden asla "çok canım yanıyor" demeyin. Çünkü bu öyle bir kalp ağrısı ki hiçbir ağrı kesici fayda etmiyor. İçiniz ürperiyor, ilk içilen sigara gibi ciğerinizi yakıyor. Kalbinizden kocaman bir parça sıyrılıyor gibi hissediyorsunuz. Gırtlağınıza öyle bir perde çekiliyor ki yutkunamıyorsunuz. Hele ki bu çok önemli insan bir kadınsa vay halinize! Kendinizi birden acı kelimesinin tanımını doğru bilip bilmediğinizi sorgularken buluyorsunuz. Bu durumu yaşayan birisi bu kelimeyi en ince ayrıntısına kadar bilirken, siz de yeni öğrendiğiniz bu kelimeyi zihninizin merkezine kodluyorsunuz. Ne söyleyeceğinizi bilmiyorsunuz lütfen ağlama diyebiliyorsunuz sadece ona. Keşke diyorsunuz keşke yanında olupta bir peçete uzatabilsem sil be gözyaşlarını ağlama ya diyesiniz geliyor. Olmuyor. O an belki pek başarılı olamıyorsunuz gözyaşlarının dinmesine. Ama bundan sonra ne yapacağınızı biliyorsunuz. Bundan sonra ki amacınız o gözyaşlarının önüne geçip, engellemek olacağına kanaat getiriyorsunuz. Hatta kendi kendinize söz veriyorsunuz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar