Sevgilim bana, eskisi gibi degilim dedi. Ne gissettigimi bilmiyorum diyor. ?

Sevgilimle 4 yil beraber simdi. O Türkiyede ben ise almanyada yasiyorum. Simdi kendisiyle tartistim biraz ve trip attim. Sonra beni aradi ve dedi ki, ben ilerisi icin umudum kalmadi falan. Ne hissettigimi bilmiyorum diyor bana birdenbire. 4 yil seni düzeltmeye calistim ömrümü sana adadim diyor. Ama benim canim yokmu bende fedakarlik yaptim. Bana sanki hic degismemisim gibi muamele yapiyor kendisi hic lafin altinda kalmiyor. Hep kendi hep kendi. Ben kendimben bahsedersem kendini yine hep üstte tutuyor 4 yil bunu yaptim sunu yaptim agladim geceleri sabaha kadar falanlar. Ben sanki yapmadim. ben aglamadim ben kendimi düzeltmeye calistim hala da düzeltiyorum okadar da tartismaya bakmiyorum. Instagramda mesela bisey paylasmayinca hanimefendi sinirleniyor. Bu aralar da herseyi benden bekliyor. Hic düsünmiyomusum iliskimiz icin bisey yapmiyomusum. Kendisi cok yapiyo ya zaten. Gezmeye gelince paylasir kenidisini falan ama bize gelince tinlamaz. Iliskimiz boktan oldun eski heyecani yok onun artik. Tartisinca da sevmiyormus gibi muamelle yapiyor bana ve benim kalbim götürmiyor artik bende sevgi istiyorum ama kendisinden hicbisey gelmiyor artik. Türkiyeye gidip bulustum 2 sene önce bu sene de gitmeyi düsüniyordum
Sevgilim bana, eskisi gibi degilim dedi. Ne gissettigimi bilmiyorum diyor. ?
Cevapla