Arkadaşlar ilişkim bitti özellikle ERKEKLER YORUNLAYIN lütfen bakın?

Arkadaşlar merhaba benim ilişkim vardı bir senedir birlikteydik. evlilik teklifi etmişti aileler tanışmıştı. O beni çok seviyordu bana aşırı düşkündü. görüntülü aramadan duramazdı vs. Fakat biz sürekli kavga eden bir çifttik sebebi onun kıyafetlerime aşırı karışması cilt bakımına gitmeme bile laf söyleyen biri öyle diyim botoks yaptığımda kavgalar çıkaran geri kafalı biriydi. Diğer sebep benim yerinde olan koskançlıkalrım çünkü kendisi benim istememe rağmen her tartışmadan sonra kız takip eden beni sinir etmek için yaptığını söyleyen eskiden biraz çapkın biriydi zaten beni hiç paylaşmazdı story bile atmazdı son olayda da kimseyle arkadaş değilim karşı cinsle mesafem var dediği halde bir arkadaşı masamıza geldi samimiyetle konuştu sevgilimle. Ben yoktum adeta tanıştırılmadım bile kız beni aşırı süzdü zaten. Bu olaya kadar inanın doğru diye demiyorum ama hep ben ayrılmış bitirmiştim ciddi değildim ama ve hep o alttan aldı geri geldi yazdı adım attı ama bu kez ilk kez bitti diyor ben bitirdim seninle yapamıyorum kararım kesin diyor. 1 haftadır konuşmuyoruz kesin dille konuşuyor geçen de Fake hesaptan istek geldi eminim kesinlikle o biliyorum hesabı çünkü o bildiğimi bilmiyor sürekli whatsaaptan bakıyor mesela yarım saat girmiyor ama ben girince iki üç dakikada bir giriyor bakıyor. İnstagramına baktım bi kzıı takip etmiş Kapalı resim beğenmiş falan. Ben bana dönsün it gibi pişman olsun istiyorum. SİZCE KESİN BİTTİ DİYEN BU ADAM BANA DÖNER Mİ SULAR DURULUNCA ÇÜNKÜ SEVİYOR BEN DE
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen kırmadan objektif yorum yapın çok üzgünüm acı çekiyorum lütfen sizin fikirlerinize ihtiyacım var🥲😞
Arkadaşlar ilişkim bitti özellikle ERKEKLER YORUNLAYIN lütfen bakın?
Cevapla