Merhaba, herkese günaydınlar... güzel bir pazar çalışan arkadaşlara hayırlı işler dilerim bol rızklar... ?

Arkadaşlar çok istedim aşık olup evlenmeyi mutlu olmayı maalesef olmadı.
Bu yaşıma kadar gerçekten sevebileceğim biriyle evlenmek yuva kurmak aklımdan geçti... ama anladım ki... Kısmetim de kaderim de böyle evlenmek nasip değilmiş 26 yaşıma geldim. elim ayağım düzgün çok şükür. kara kaşlı kara gözlü 1.78 boyunda biriyim farklı bir karizmam da var.. fakat.. eğitim durumu olsun genel aileme yakışacak biriyle hiç tanışmadım. bir ara tanışır gibi oldum oda nankör çıktı 2 sene acı cektim üzüldüm zar zor toparlandım.. Velhasıl karar verdim arkadaşlar Annemle Konuştum Anne Dedim kabul ediyorum artık senin önerdiğin bir kadınla evlenmeyi? Siz ce de doğru bir karar değil mi bu? bir de şöyle düşünüyorum evlendikten sonra biliyorum çok mutlu ederim karşımda ki kişiyi oda beni mutlu eder hiç süphem yok. çoğu kişi de sen evlendikten sonra daha çok seninle birlikte olmak isteyen çok olacak diyor ben de işim olmaz öyle insanlarla dedim. siz ce de doğru karar değil midir bu ey dostlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Görücü usul evlenmek doğru karar mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Yaşın daha genç falan demeyin arkadaşlar ben çok insan tanıdım yani benim amacım aşk dı sevgiydi masum bir birliktelik di konu hep başka yerlere geldi hep bana denk gelenler yanlış insanlardı anlayın beni.
Merhaba, herkese günaydınlar... güzel bir pazar çalışan arkadaşlara hayırlı işler dilerim bol rızklar... ?
Cevapla