önce kalp diyenler , ki bununla ilgili zıt bir örnek vereceğim yazanlara
kafalar ve yaşantılar diyenlere de zıt bir örnek vereceğim
şu an ikilemdeyim
kafalar ve yaşantılar diyenlere de zıt bir örnek vereceğim
şu an ikilemdeyim
Kafalar ve yaşantılar uymadıkça, yani mantığına oturtmayınca o kalp çekimi olmuyor. En azından ben de olmuyor. Bazen de kalbin ister mantığın reddeder olmaz der.
Aynı fikirdeyiz inanki ama ben anlatamıyorum farklılık iyi olur diyor
Ben de soru işareti bitmediği sürece neyin iyisi olacak
Kafama yatmıyor , kafama yatmayan birine de kalbimi açamıyorum
Karşı tarafa göre pozitif olan bir durum senin için olmayabilir. Sen de kendini tanıyorsun Sana iyi gelmeyecek içine sinmeyecek kalbinin arada kalıp, mantığının aklının onaylamadığı bir serüvene girmek istemezsin. İşte karşı tarafın o farklılık olarak gördüğü şey aklına mantığına uymuş ki pes etmiyor
Aynen öyle oluyor
Peki ben ne yapmalıyım
Cevap
4Cevap
Hiçbirisi , şimdi hangi örneği vercen.
Sana örnek yok🤗
Aa olmadı ama. Bence kafalar ve hayatlar çok daha önemli , çünkü kalp bir yerden sonra tekdüzeye geçiş yapabiliyor. Anne babalarımızın evliliklerinden yola çıkacak olursak bunlara önem verenlerin evliliği çok daha uzun ve mutlu olduğunu rahatlıkla görebiliriz diyorum ben. Şimdikileri zaten konuşmaya gerek yok ne idüğü belli değil.
Aynı fikirdeyiz inanki ama ben anlatamıyorum farklılık iyi olur diyor
Ben de soru işareti bitmediği sürece neyin iyisi olacak
Kafama yatmıyor , kafama yatmayan birine de kalbimi açamıyorum
Normal zaten olması gereken de o bana göre , aşk mantık işidir ya çoğunlukla çünkü kalp daha ağır bastı mı hiçbirşeyi görmeyebiliyo sonra bakıyosun sonu hüsran ince eleyip sık dokumak lazım bu da mantıkla izah edilebilir anca.
Kesinlikle aşk mantık işi 👍🏻
Hala benim gibi düşünen insanlar varmış hayret , olumlu bir gelişme cidden
Hepsi uymalı sanırım.
Öncelik ama mesela aşık olduğun kişinin yaşantısı farklıysa kafanız uymuyorsa bu sıkıntı yaratmaz mı?
Kafanızın uyduğu birisi var yaşantınız da uyuyor hissiyatın değişmez mi bir şeyler hissedersin çünkü yanında huzurlusun key
Keyiflisin ona kalbini açmaz mısın
Kendimden örnek verim: eski sevgilimle ilk başta her şey iyiydi fakat sonradan derslere kendini o kadar adadı ki aramızdaki ilişkiyi öldürdü. Yaşantısı ders oldu yani. Bu basit bi örnek gibi kalabilir ama bazı ilişkilerde yaşantıların uyması gerektiğini düşünüyorum. Kadın gündüz bi işte çalışsa erkek gece bi işte çalışsa ne zaman görüşecekler? Umarım doğru anlamışımdır
Adlında örnek doğru
Kadın içmiyor erkek içiyor erkek bir sürü kadınla seks yaşamış kadın değil
Bu yaşantı farklılığı
Bir de konu açıldığında kadın ak diyorsa erkek kara diyor bu da kafa yapısının uymadığını gösterir.
Ne kadar aşık da olsak öncelik kafaların ve yaşantıların uyması
Bende de böyle bir sorun var yaşantılar ve kafalar uymuyor bu yüzden de ben kafama uymayan birine kalbimi açamıyorum ama o çoktan açmış farklılık iyidir diyor
Kalp
Peki aşık olduğun kişi yaşantına uymuyor
Bir sürü erkeklerle birlikte olmuş barlara gidiyor düşünceleriniz uymuyor kafa dengi biri değil sorumsuz vs
Bu seni sıkıntıya sokmaz mı ( yaşantını bilmiyorum senin , geneli baz al)
Ayrılır mısın
Kimse biri istedi diye değişmez elbette ama insanı karşına alıp konuşmak en iyisi bende bunu anladım. Zaten senin için çabalarsa olur ki insan her haliyle kabul eder ama senin için değişmeye çabalamazsa sil at eminim kalbin daha sonra başkasına da atar
Kafalar
Neden peki
Görünce aşık oldun beğendin her gördüğünde heyecan falan
Ama kafalar uymadı bırakır mısın
Kafalar net
Neden peki
Görünce aşık oldun beğendin her gördüğünde heyecan falan
Ama kafalar uymadı bırakır mısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?