Mesleğim hazır her şey hazır koca yok.
her şey dış görünüsmu?
her şey dış görünüsmu?
Bir eş seçecek,ömür boyu onun ile evli kalacak,çoluk çocuğa karışacak isek her şey çok iyi hesaplanıp, değerlendirilmelidir. Aşk mutluluk, huzur, şehvet, tutku, arzu hissetmediğiniz biri ile neden evlenesiniz ki? Bunun içinde o kişinin, göze, kulağa, akla, kalbe, ruha, bedene hitap etmesi çok önemli.
Cevap
39Cevap
Evde kalmak ne demek ya herkes evde kaliyor sokakda degil ayrica evlenmek mecburiyetindemisin bekar yasanmiyormu bu hayat hem alisin bekarliga bu ulke kizlarinin agzindan dusmeyen soz erkeksiz bir dunyanin daha guzel oldugu
Evlilik = Kısmet = Nasip = İzdirari ( Mutlak) Kader
Ne siz bilirsiniz, ne de biz. Berat gecesi yaklaşıyor. O günün öncesinde ve o gecede bol bol dua edin.
Allah seninde nasibini alnına yazmıştır endişelenme, bir gün sende evleneceksin 😊 yeterki hayırlısıyla olsun.
22 yaşında bu düşünceler için erken bence evde kaldım falan. ben 29 yaşındayım bu kadar takmıyorum :D lismetin bi sekilde bulur karşına cikar zaten merak etme
E kalıver sende ne olacak yani, turşu olmakta güzeldir
Henüz gençsin bence ortada kötü bir durum yok sen hayırlısı gelsin diye dua et
Bunu soran kişinin dış görünüşe önem vermesi gibi her şey dış görünüş :D
İçi daha çok önemli tipte biraz olmalı kâfi...
Yaşın genç daha ne evde kalması yav
kalmayacaksın orası kesin..
ama önemli olan mutlu olabileceğin birisiyle olman..
Sitemizde her türlü alıcı bulursun ya üzülme :D
her şey dış görünüş değil elbette. Nerede yaşıyorsun?
Sabır sabır nasibinde birisi var elbet ama beklemek gerekir
Yaş 22 evde kalmış. Abow ne kadar üzüldüm
önce dış görünüş evet
Demek ki her şey olmasada çok şey
Dış görünüşün iyi. Bence sen rasgelmemişsin.
Değil tabiki, uygun zaman gelmemiş demekki
Hahha daha dur ya 22 yaşındasın
Ah kıyamam , ev sıcaksa dert etme, hangi şehir
Orasıda senin marifetin
bulursun koca sıkıntı etme
at gibisin ajsahjhahj
Elbet bir gün evlenirsin
Yaşın doğru ise fazla acele etme
Kimse almazsa ben alayım seni be aşkolsun :)
Yokluğun da böylesi...
@tdkpersoneli ula ağız tadıyla trol de yapamıyoruz... Yürü git...
Pekala
Dış görünüşünde ne var?
Beğenen olmadı hic
Fotodaki sen misin?
Benim
Ee güzelsin işte
Yorumlara baksan kötü.
Nasılım bile sormadım.
Kendine haksızlık etme
Güzel olsaydım atlardiniz ben buyum
Yavru mesajların kapalı nasıl atlayacağız 😁
İstek atardin...
Zaten işten bi sekilde yapar.
İyi günler
Bulursun
Tip vasat mı
Yok iç güzellik önemli yürekten seven
Guzelsin bulursun koca
Hayır değil.
Ne işle meşgulsünüz? Bu arada gözler şaşı mı?
Değil
Kanka dış olsaldı tepene atlardım güzelsin baya
İlk defa mı kız gördünüz acaba?
@tdkpersoneli hayır konunu dış görünüşme alakazı olmadığını mübalağa sanatıyla anlattım
Tipsiz mi demek istediniz kıza?
@tdkpersoneli hayır konu dış görünüş değil dış görünüş olsa tepene çıkardım demişim bundan tipsiz olduğunu nerden çıkardın
Öyle bir çıkarım yapmadım. Öyle demek istediğinizi umdum. Bunu da beğenmezsiniz bence.
@tdkpersoneli sende saçmalıyorsun tdk
iş ne
Ne iş yapıyorsun ki
Saçmalama ya
Kader bu bilinmez
Guzelsin
Olur ya
Gayet hossun
Nesi hoş merak etmekteyim.
Yüz ifadesi hos
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?