Erkeklerin ilişkideki tek motivasyonu niye bel altı?

Arkadaşlar erkekler niye sadece fiziksel güzellik ve fiziksel şeylere odaklı. Yani bütün erkekler böyle. Arkadaşlık ortaklık ve duygusal paylaşım hiç umurlarında değil gibi. Tabii onu da istiyorlar ama asıl odakları tamamen fizik. Yani hayır herkes beğendiği birini ister ama demek istediğim kadınla da sadece fiziksel yakınlık yaşasa yetiyor gibi. Eğlenmek başka şeyler paylaşmak etmek umurlarında değil gibi. Hani sohbet etmesen veya başka etkinlik yapmasan sadece yiyişsen hepsinin hayali kardeşim boş ve itici değil mi?
Erkeklerin ilişkideki tek motivasyonu niye bel altı?
Cevapla