Bunu daha çok kadınlar yapıyor ilk önce seviyorum diye yola çıkıyor birden ne olduysa vazgeçiyor ya da bir alınganlıklar.. bunu özellikle aklını başını yaşça almış kişiler yapıyor madem bir ilişkinin yükünü kaldıramıyorsan baştan kabul etmiceksin tatlı tatlı yalanlarla başlamıcaksın …
kadınlar sevenin kıymetini bilir de sevilir de, lakin anlık fikirlerle yaşamayı da sevdikleri için nerde ne zaman saygıda kusur edecekleri belli olmuyor. ileri teknoloji her erkeğe lazım.
Biz kadınlar sevdiğimiz hoşlandığımız kişiler tarafından ilgi bekleriz ondan başkasını da görmeyiz eğer biri bizi seviyorsa bile karşılıklı değilse biraz zaman alabilir