Whatsuppda sürekli çevrim içi beni aldatıyor mu?

Aslında aldatma olmaz çünkü ayrıldık ama ayrıldıktan sonra bana neden whatsupptasın kimle konuşuyorsun diyordu o sıra kız arkadaşımla konuşuyordum onu söyledim şimdi aradan iki hafta geçti dikkat ediyorum hep çevrim içi sizce başka biriyle mi görüşmeye başlamıştır? Ama bana çok aşıktı ben ayrıldım?
Güncellemeler
+1 yıl
Erkekler hepiniz aynısınız offfff
Whatsuppda sürekli çevrim içi beni aldatıyor mu?
Cevapla