Sevgilim savcı ben de bir sosyal medya fenomeniyim beni kullanıyor mu?

Ben de diş hekimiyim. Ankara’da yaşıyoruz. 2 aydır çıkmaya başladık baya da ciddi düşünüyoruz. Bana sosyal medyadan çok fazla ürün ve tatil geliyor, ona da götürüyorum yemek. Haftaya tatile onu da götüreceğim. Henüz hiç birlikte kalmadık. Gün içinde çok yoğun olmasına karşın saat başı ilgilenir merak eder. Mesafemiz 1 saat ben gideceğim yine onun bulunduğu yerde doğa daha fazla ve daha iyi vakit geçiriyoruz. Giderken börek kek yaptım götüreceğim (1 hafta yiyor:) bir de bana gelen ürünlerden. O da bana yapıyor yemek şarap getiriyor :) Savcı tabi yakışıklı. Son model arabası var. Hiçbiri umrumda değil ama… Rahatsız hissetmiyorum aslında fakat dışardan biri olarak düşündüğümde garip geldi.. nasıl davranmalıyım bilmiyorum. Ben 28 o 33 yaşında
Sevgilim savcı ben de bir sosyal medya fenomeniyim beni kullanıyor mu?
Cevapla