Çok iyi davranan, alttan alan, onu el üstünde tutan biri hep kayıp mı ediyor? Kızlar kendilerine kötü sert davranılmasını mı ister?

Fedakarlıklar yap, iyi davran, birsürü şey yap sonra bir kıymeti olmasın sizce böyle mi?
Çok iyi davranan, alttan alan, onu el üstünde tutan biri hep kayıp mı ediyor? Kızlar kendilerine kötü sert davranılmasını mı ister?
Cevapla