Ben kendimden büyük bir erkekle evlenmek istemiyorum, neden zorundayım?

20 yaşındayım. Sırf beni aldatmasın değerimi bilsin korkularından ötürü otuz veya otuz beş üstüne bakmam lazım. Ama.. performansları düşük olunca ve üç beş seneye 40 olduklarında, yani yaşlı bi erkekle en güzel yıllarımı ziyan etmek istemiyorum! Sizce ne yapayım? 20 25 yaşında erkek seçsem o da beni özel hissettirmeyecek, kafaları çalışmıyor, çok ergenler ne yapsam bilmiyorum
Ben kendimden büyük bir erkekle evlenmek istemiyorum, neden zorundayım?
Cevapla