Sevgilim ben zayıfladıkça sinirleniyor, kadınsılığın gidiyor diyor. Neden böyle?

163 boya 56 kiloydum şu an 53 oldum hedefim 50ye inmek. ama sevgilim surekli karisip morelimi bozuyor. yok cubuk gibi dumduz mu olmak isiyosun falan kadinsi degil iyice cocuk olddun dedi en cokta bu laf agrima gitti. kadinsiligin gitmesiyle ne alakasi var? sizce neden sevgilim zayiflamama bu kadar karsi? alt tarafi 3 kilo verdim.3 kilo daha vermeyiyim diye surekli cocuksu kadnndiligin gider diyerek beni asagliyor. erkekler genelde balik etli mi sever? sebebi ne yani zayiflayinca cocuksu mu olmus oluyorum? Erkekler neden zagıflamami istemez?
Sevgilim ben zayıfladıkça sinirleniyor, kadınsılığın gidiyor diyor. Neden böyle?
Cevapla