Bu kız : - 16 yaşında evden kaçmaya başlamış - daha sonra 20 kere kaçmış - madde bağımlısı olmuş - evli bir erkekle ilişki yaşayıp kürtaj olmak zorunda kalmış - oto sanayide kaportacı dükkanında kalmış - ve daha 19 yaşında… Tüm bunları kendisi gülerek anlatıyor ! Övünüyor yaşadıklarım beni olgunlaştırdı diyor ! Sizce bunun adı olgunlaşmak mı? Benşm düşüncem canımsın bir nesil gümbür gümbür geliyor!
Güncellemeler
+1 yıl
Yanlış mıyım?
Z kuşağı ile aranız nasıl? şahsen ben onları anlayamıyorum daha doğrusu yaptıklarına anlam veremiyorum?
Bu kızin yasadıklarına bakarak herkesi genellemen yanlıs herkes sanki bu kiz gibi mi eski insanlara bak asıl sen neler neler yapiyorlar ne ahlak ne edep ne din ne siyaset her konuda her seyin altini ustune getirmisler toplum bozulmus ayrica bu çocuklarida yetiştirememisler demekki Z kusagi daha bilincli duyarli köle zihniyetli degil birkac olaya bakip boyle soyleyemezsiniz eskileri de göruyoruz ağza bile alinmayacak neler yapiyorlar neler
Eski kuşaklar iyi demiyorum ama sizin kadar kötü değiller ! Ayrıca köle olmamak demek evden kaçmak anne babaya isyan bayrağını çekmek mi demek anlamadım ben onu
Onu mu diyorum ben siz iletisim bile kuramiyorsunuz bu kizin yaptigi her sey yanlış ben sizin yaptiklariniza soyluyorum biraz da onlara bak evli kadinlar 10 erkekle gorusuyor ama yinede kocasi kabul ediyor ya da tam tersi ve progralarda bunu normal gosteriyorlar hala daha sizin yasitlarinizin sundugu programlarda yıllarca oyle ya da boyle bir seyleri sorun edip bir sekilde birbirinizi yemişsiniz z kusagi daha sevgi dolu anlayışlı. Eski insnalarin eline kimse su dökemez bu kız da dahil kendi cocugunu sevgilisiyle ölduren kadinlar mi dersin cocuklarini doven anneler babalar mi ne varsa eskilerde var z kusagi diye diyrde çocuklara saldıriyorsunuz
Diğer yorumlarına bişey diyemem tartışmaya açıklar * şu bir gerçek Z kuşağı sevgi dolu falan değil hayatı cinsellik ve eğlenceden ibaret sanıyorlar ! Ve yaptıkları rezillikleri bütün sosyal medyada sergileyip adeta yarışıyorlar ! Sonuç : kaybolan heba olan bir nesil
Ya o bir kısım asil sosyal medyada sizin nesilin rezilliklerine bak evli barkli insnalar neler yapiyor neler cidden siz acık ara fark atarsiniz o tur rezillikleri yapan cocuklarda yine çocuklariyla ilgilenmeyen aileler
Sizin nesil 16 yaşında kocaya kaçtıkları İçin eskiler sanıyorsun çevrene bak: 24 yaşın altında kaç tane evlenip boşanan ya da gayri meşru ilişki yaşayan arkadaşın var! Bana doğru demek zorunda değilsin kendine dürüst ol yeterli. Eskiden sosyal medya olmadığı İçin rezillikler daha azdı
Hic yok cevremde sizin nesilde 8 10 yasinda cocuklari 60 70 ysinda adamlarla evlendiriyorlarmıs aileleri zorla. evliler desen masallah zaten 5 10 kari koca tartısmaya bile degmez ne istiyorsunuz genclerden heryerde saldıriyorsunuz bu gun bu haldeysek eskiden dolayi demekki bir seyler yanlıs gitmiş ki bu hale gelmisler o yuzden hic uzatmayalim her sey belli. Ya kendi evladıni esini oldurenler var eski nesilde yeni nesil daha temiz daha sevgi dolu siz kinle nefretle buyumussunuz
Resimdeki kızin her seyi yanlıs ama onu yetistiren bu hale iten bir toplum var demi asil tiktokta evliler neler yapiyor cidden dunyadan haberin yok mu aşiğiyla kıtir ktir kocasini kesenler var sizin nesilde kendi esini doven erkekler dolandiricilar o dedeler niye cocuklara bakiyor sorun kimde tek tarafli mi anlamiyorsun. Ben sosyal medya kullanmiyorum sende kullanma rahatsiz oluyorsan bir burasi bir youtube bircok tanidigimda kullanmiyor zaten cok bir yas farkimizda yok abartma istersen Z kusagi falan diyede baslamayin çocuklarlardan ne istiyorsunuz anlamadim eski nesile bak sen hic haberlere bakmiyor musun sacma gunudz programlarinda ne rezillikler var su siteye bak eskiler neler yapiyor