Z kuşağı ile aranız nasıl? şahsen ben onları anlayamıyorum daha doğrusu yaptıklarına anlam veremiyorum?

Bu kız :
- 16 yaşında evden kaçmaya başlamış
- daha sonra 20 kere kaçmış
- madde bağımlısı olmuş
- evli bir erkekle ilişki yaşayıp kürtaj olmak zorunda kalmış
- oto sanayide kaportacı dükkanında kalmış
- ve daha 19 yaşında…
Tüm bunları kendisi gülerek anlatıyor ! Övünüyor yaşadıklarım beni olgunlaştırdı diyor ! Sizce bunun adı olgunlaşmak mı?
Benşm düşüncem canımsın bir nesil gümbür gümbür geliyor!
Z kuşağı ile aranız nasıl? şahsen ben onları anlayamıyorum daha doğrusu yaptıklarına anlam veremiyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Yanlış mıyım?
Z kuşağı ile aranız nasıl? şahsen ben onları anlayamıyorum daha doğrusu yaptıklarına anlam veremiyorum?
Cevapla