Fkbdimin bazen sevgilisi oluyor ama sen hepsinden daha üstünsün benim için diyor. Tuhaf degil mi?

Eski sevgiliyiz. Simdi de fbyiz hem de normal arkadasiz. Flörtleri oluyo 2-3 ay devam edip ayrıldığı sevgilileri oluyo ama hep benim yanimda. Onlara değer vermediği pek sevmedigi her halinden belli ama niye hayatina alıyo bilmiyorum. Kıza iznim yok çalışıyorum diyo halbuki izinli benimle vakit geciriyo. Bana sen hayatima giren her kızdan daha önemlisin senin yerin ayrı diyo.
Sizce hangi kafayla bunu söylüyo
Fkbdimin bazen sevgilisi oluyor ama sen hepsinden daha üstünsün benim için diyor. Tuhaf degil mi?
Cevapla