Selams 🌟
yiaa sevgilisinin tokasını bileğinden çıkarmayan erkek tatlılığı diye bir şey var 😅

🧘♀️
yiaa sevgilisinin tokasını bileğinden çıkarmayan erkek tatlılığı diye bir şey var 😅




Etme eyleme bak toka işi bozar bizi vicdansızlık yapma 😅
Önce ben yüreğime takayım o tokayı gerisi yalan 😀
Aksesuara önem veririm ama toka anca anlık takılır sonra çıkarırım 🤷♂️😀
Bu kandırmaya girer 🤨
Asıl güzel olan alyanslarımızda birbirimizn isimleri yazacak onun alyansında yücel benimkinde her kimse artık orası meçhul bahta ne çıkarsa😂
Ve ömür boyu taklıcak hiç çıkarmayasıya
Çoksell olur öyle 😅
Ya o sonraki adım :D
Ama en güvenilir adımda o 😀
Sonuçta insan sevince sevdiğine kedi kesiliyor yalan yok eriyor bitiyor takmam deyip kıramayıp takanlar var bazılarıda senin gibi çok acımasız 😄
Hahah acımasızlık mı tokamı takmasını istemem :D
Hımm demek öyle 😀
Saven erkek illa yapar bişeyler mutlu etmek için bişey istemene gerek yok 😄
🧘♀️😌 tamamdır o vakit
Bir yaşıma daha girdim.. Böyle bir trend de mi varmış.. Yeni mi çıktı yoksa benden habersiz..
Hiç bana göre değil bu romantik kokan haller.. Sevgiyi göstermek böyle basit işaretlerle olmaz zaten..
Her şeyi yap sonra "ama ben senin tokanı bileğimde taşıyorum" de..
Oldu..
Düşmeyin böyle Ali Cengizlere.. :))
Vay oduncuk vay :D kaba saba hallerin bilmez böyle şeyleri senin 😃
Ben düz severim.. Neyi nereye takacağımı da iyi bilirim.. ;)
Ah bir de hava atıyor :D pes mi?
Ben mi?
Komik misin sen? Can çıkar pes etmez.. :))
🤝 barışalım. Yorulmuş gibi bir halin var hahaha
Küs müydün lan sen bana? 🤨
Küstüm, barıştım 🙆♀️
Hiç haberim yok.. :))
Nasıl da kıyamaz 😀
aslında..
o bir nişane gibi bir şey :) anlayana elbette
EiG vericem 😃
Çok romantik bir eylem🔥 Ben sana sende bana aitsin demenin başka bir yolu. O sadece bir toka değil ayrıca aitlik eki 💘
Yiaaa yeriiim 😃♥️ Aynen öyle
🖤☕
Teşekkürler 😘
Rica ederim ♥️
Cevap
47Cevap
Güzel bir detay bence. Romantik yani benimde tokam var onda. Ama lastik değil 😅
Allaha şükür hiç yaşamadım yaşamayacağım gibi de🙂
Yok yavv daha daha neler..
O lastiği cebine soktuğunda da nikah düşüyor mu 😅😂😂
O lastikli koldan çıkmayacak :D
Ben kendi tokamı takıyordum 😂😂 evet yüzükler uçunca tokalar yer aldı
Helal olsun sana :D
Vay anasini hic bir erkek sac tokami koluna takmadi tokami savas aleti gibi gorup gererek bana atan bir bey var 🙄
Hahahah :D erkek kardeşimde yapıyor bunu
Bu bileğe toka takmak olayı cidden var demek ki 😄
Hiç yaşamadığımız için tabii 🤧
Kendi tokamı takıyorum bileğime ben de.
Aklıma gelen şarkıya :D https://youtu.be/Dzznpq0LqTs
Hiç takmadım. Bunu yapanlar zamanında lisede yalandan iki yüzük takıp biz nişanlıyız diyenlerle aynı kişiler olduğuna yemin edebilirim
Ayh oduncuklar
Takmamak mı odunluk? Tamam o zaman ben odunum djdhdhdh
Evet odunluluk :D
toka takarak tav oluyorsanız zaten mümkünse böyle düşünen her kız beni odun görsün. Bizim kafalar çok üst mertebe toka neymiş yavrum dkdhsbs
Hepiniz yaşlanmışsınız be fıkır fıkır ruhunuz nerde
Toka takmakla yaşlanmanın ne alakası var 😒🤦
Bitmişsiniz olm siz :D hahah
😒😒
Anlaşmışsak güzel bir takı kullanırız oda beğeniden ötürü olur
Toka bileklik bence çok iyi ama etiket olmuş anlaşılan etiket olanları kullanmam dışarda aa kolunda toka var sevgilisi var etiketi saçma
Şansız biriyim ben böyle şeyleri takınca bir bakıyorum kolumdan düşmüş kavga sebebi :D :D
Eyvaaah :D bak bunu düşünmemiştim
Bu yine iyi şimdi sütyen askısı bağlıyorlar.. ben erkeklere ne zaman tasma takacaklar diye bekliyorum, tüm kızlar bunların sevgililerine ölüyor çünkü😂 güvensizlik belirtisi hep, sevimli mi okey ama yapacak adam o tokayı yutar yine yapar
Ya çok ergen 🤣🤣 alyans varken toka ne liseli miyiz?
Ama sevgiliyken ne alyansı?
Alyans yerine geçer mi demişsi ya ona şey ettim…
:D işte sevgiliyken alyans takamadığımıza göre bi işaret olmalı hahaha
Tabiki de !
Sütyenini takarsakta resmi nikah yerine geciyor.
Piüüüh sana
🙂
Allah akıl fikir versin ben başka da bir şey demiyorum. 😃
Amin ya :D sonuçta sevgilin tak deyince takacaksın boşuna kasmayalım şimdi burada :D
Neyi? Tokayı? Ben takıcam? Yüzük olur tamam da toka ney? 😃
Allah Allah sevgiliyken ne yüzüğü?
Başım bağlı yüzüğü. 😃
Öyle bir şey mi var sanki 🙄🙆♀️ Yani aslına bakarsak saçlarından çıkarmış vermiş saçının kokusu sinmiş bi kere, siz oduncuklar ne anlar
Kullandığı şampuanı, parfümününü falan alırım toka takamam. Romantiklikse bu da romantik. 😏
Hiçte romantik değil :D anlamıyorsun aşk işlerinden sen 😂 sıfır otur
Hahah tamam hocam 😃
Eskiden dışarı çıktığım zaman '' Toka kolunda mı? '' derdi. Görüyormuş demek ki.
Yiaa hayati önem taşıyor :D
Görür tabi hele ki bu pahalılıkta ucuza kapatmış olur.😄
Ama evlenene kadar cağnımmm 😅
Ben o tokaları takmayı seviyorum yani sevgilim olsa taksam tatlı mı olurum :D Şekil Hanımcım onu mu demek istiyorsun :D
Bileğime tabi yanlış anlaşılma olmasın :D
Evet Emir bey :D
aaaa ifşa yok ifşaaa yok nayn nayn nayn :D
Banane olm gizli gelme 😃
İfşaya hayırrr :D Yoksa tum pislikleri siteye gömerim :D
dökerim* :D
Dök beni bağlamaz :D
Tasma görevi görüyor mealini açıklarsak... Sahibim var.
Hadi ya kimmiş :D tanışayım ikizimle
Ss mi aldın at bana
çok mantıklı gelmedi bana.
sütyeninin kopçasını sevgilisine takanlar görüyorum bu ara sıklıkla..
Hahah ne :D
2 yıl önce eski sevgilime siyah toka vermiştim ama tokayı vermeden önce kullandığım parfümden sıkmıştım tokaya... Yanımda sen yokken bile kokunun benimle olması mükemmel bir şey diyordu 🥺
Vay pe 🥺
Eskiden çok yapardık sevgilisinin kapsonlusunu giyen kızlar, tokasını koluna takan erkekler ey gidi ey :D
Ergence :>
Peh dede olmuşsunuz siz 😛
aga bee :>
Bide kalın harflerle yazmış 🤨
Hahah :D maniiac
😂
@SaklıTutkular :) =)
ben de diyorum saçı kısa niye toka taşıyo bunlar pü
Görür tabii ki bunu bileğinde taşıyan erkeğin sahibi var sinyalidir zira o toka :)
Liselilerin kendi aralarında yaptıklarının nişanın simgesi sjsj
Taaa sevgililik dönemimizden kalan bir tokam var bileğinde alyans da takıyor ama sanırım alyans daha etkili 😂
Yaaa çok şeker 😍
Teşekkür ederiz 😅
Artık zamanla kızının tokası alır mı yerini bilemiyorum ama şimdilik duruyor 😂
♥️🙏
Tokamı bileğine takmayacaksa ne anlamı var dimi ama ;)
Görmez adam gibi taksın yüzüğünü beni deli etmesin dksjs
Çocukça bir hareket bana göre lise yıllarında belki tatlı durur ama o yıllarda sadece😊
Uzun saçlıyım ya hani ben koluma takıyorum öyle anlaşıldığını bilmiyordum wşklşkwşk
Görmez ama şahsen siyah sade bir toka bulsam ben de bileğime takıcam.. Güzel duruyor... :D
Bir gün olursa hakeden o tokayı bende takacam 😂😂😂
Tak kız 😁😁
😂
bu çooookk yıllar oncesınde de vardı , evt ıstenılen algıyı oluşturur
Ekonomik olarak alyansa ucuz bir alternatif olmuş eskiden her ailede sünnet fotoğrafları olurdu şimdi sünnet lüks hale geldi evlilik düğünleri bu gidişle de yakında böyle olabilir
Ben sevmiyorum bunu pek🤕
Evet görür
Ben daha önce çok söylemiştim zaten o işler yüzük ile değil büzük ile olur diye
Alyans sayılmaz ama yinede tatlışşş
Bencede 😍
Aşırı liseli tercihi hareket bunlar 🤣🤣
Abii ya ohooo :D
🤣🤣
orta lise sevgili modu diyorsun .
30+ ama biliyon demi artık ...
Olduğum değil, hissettiğim yaştayım :D öylede gösteriyorum raaat ol
:)
kıyamam
peki.
Hayır kime taksam diye düşünüyor da olabilir derlerse
Bilmem hiç denemedim :D
yok beya olur mu öyle şey
Asırı komik ya. Alyans ağırlığını tabi ki taşımaz. Çocukça bir davranış bence
Böyle bi tatlılık sen var dedin diyemi oluyomuş 😂 ayrıca bağlantıyı nasıl kurdun o da ayrı bir merak konusu. Kadının saçında olması gereken toka erkeğin bileğinde ve alyans yerine konuyor. Neyse başka bişe demeyim 😅😅😂😅😂
Evet aynen, sevgiliyken takıyorsa alyans yerine geçebilir ve diğer kızların uzak durmasını sağlayabilir
O diğer kızlar parmaktaki yüzüğü umursamıyor bilekteki kıytırık bir lastik tokayımı zikliyeceklermiş? Dünya senin düşündüğün kadar saf değil güzellik 🙂
Bana saçma bir eylem olarak geliyor açıkçası
Alyans kadar etkili olmasa da çok tatlı bence 🧡
Romantik bir şey bence 🥰
Aylarca takmıştım)) yaktığım güne kadar.
🤣🤣 Güzel taktik işe yararmı acaba
Bir nevi diyelim reynmen kız :D
Hayır aynı görevi yapmaz
Görmez ama güzel bir hareket
Fakir olunca ancak toka takar işte
Lisede kaldı bunlar bence
Şunu yapmayan da ne bilim
Alyansın a'sı olamaz
görmez o nerden çıktı
Bana biraz saçma geliyor
Altın fiyatları bu durumdayken en güzel yol🙂
Eşimin tokası hep bileğim de 😀
Yaa ne güzel ☺️
Öyle... Alyans sevmiyorum ben. 😀 Geçen sevgililer günün de akıllı saat aldım çift onun yerine konumları da belli oluyor 😀😀
Özentilik ve saçmalık olarak geliyor bana.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?