Sevgilim pavyona gitme alışkanlığı olduğunu söyledi fikrinizi merak ediyorum lütfen fikir verin acil?

4 aydır bir ilişki içerisindeyim ben 21 yaşındayım. Erkek arkadaşım 25 yaşında.4 ay içerisinde 2 kere yalanını yakaladım ilkinde birdaha yalan söylemeyeceğini belirtip yalvardı, malesefki ikinci tekrar başıma geldi yakaladım ama bu sefer yüz yüze hesap sordum çok utandı bu durumdan bende ağladım baya özür diledi birdaha olmayacağını söyledi.2. yakaladiğim yalan pavyona gitmesiydi biz ilk ilişkiye başladığımız da gittiğini dile getirmişti bende asla kabul etmeyeceğimi söylemiştim o da tamam gitmem demişti. Bugun bana gelmiş ben alışkanlığımı bırakamıyorum 2 ayda 1 kere gitsem ne olacak denedim olmadı dedi. Haliyle büyük tepkiler verdim ve şu an ayrılsam ne dersin dediğimde sen bilirsin dedi. Ben yakın erkek arkadaşlarımla bile 4 aydır görüşmüyorum. Ona göre herşeyi o yapabilir evlenene kadar ama ben yapamam. Evlenince zaten gitmem diyor benim için önemli olan o değil. Şuanda bu pavyon meselesini normal karşılaması ve benimde normal karşılamamı beklemesi. Siz olsanız ne yapardınız? Benim korkum ordan birini sevmesi falan değil o ortamın miğde bulandırıcı olması ve oraya boş para harcaması ve ilk zamanlar demesi gereken şeyi 4 ay sonra demesi.
Sevgilim pavyona gitme alışkanlığı olduğunu söyledi fikrinizi merak ediyorum lütfen fikir verin acil?
Cevapla