Neden bana böyle davranıyor üzülüyorum lütfen ayrıntıyı okur musunuz?

Sevdiğim birisi var konuşuyoruz buluşuyoruz arada en son ben buluşmak istedim aradım ve çok güzel vakit geçirdik tabi bi dahaki adımı ondan bekledim ama iki hafta oldu aramadi mesaj atmadı bana sonra ben vatsaba bi şarkı paylaştım ertesi sabah kendi de o şarkıyı paylaştı tesadüf mü sizce? Ayrıca instagramdan takipleşmiyoruz arkadaşım söyledi bana. Amacı ne? Sizce kimin araması gerek?
Neden bana böyle davranıyor üzülüyorum lütfen ayrıntıyı okur musunuz?
Cevapla