Taktik mi yapıyor yoksa gerçekten mi istemiyor (detay)?

Çocukla 3 hafta önce falan tanistik ortak bir hobi sayesinde. İlk zamanlar sohbet ediyorduk baya buluşmak istiyordu üzerime düşüyordu. Arkadaşlarina anlattigini falan söyledi. Buluştuk gayet neşeliydi vs begendi, sonra tekrar bulusmak istedi vs. Kullanmak için de yapmaz kendisi muhafazakar ben değilim.

Bana baya etkilendim hoşlandim diyordu bugun tam tersini söyledi gitti bir halt da anlamadım. 🤷🏻‍♀️

Ne düşünüyorsunuz ben baya hoşlanmaya başlamiştim
Taktik mi yapıyor yoksa gerçekten mi istemiyor (detay)?
Cevapla