Çocukla 3 hafta önce falan tanistik ortak bir hobi sayesinde. İlk zamanlar sohbet ediyorduk baya buluşmak istiyordu üzerime düşüyordu. Arkadaşlarina anlattigini falan söyledi. Buluştuk gayet neşeliydi vs begendi, sonra tekrar bulusmak istedi vs. Kullanmak için de yapmaz kendisi muhafazakar ben değilim.
Bana baya etkilendim hoşlandim diyordu bugun tam tersini söyledi gitti bir halt da anlamadım. 🤷🏻♀️
Ne düşünüyorsunuz ben baya hoşlanmaya başlamiştim
Bana baya etkilendim hoşlandim diyordu bugun tam tersini söyledi gitti bir halt da anlamadım. 🤷🏻♀️
Ne düşünüyorsunuz ben baya hoşlanmaya başlamiştim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Anlamanın 1 yolu var hiç yüz verme bi süre sonra yazarsa taktik yapıyordur 😏
Seninle ilgili kötü bişey görmüş veya duymuştur
Yoo hem öyle bir durum yok yani duyabilecegi bir sey, hem de çevremiz uzak
Bı hareketin yüzünden olabilir durduk yere kimse böyle bişey yapmaz
Moralim bozuldu ya
Bunami moralin bozuldu boş ver be dunyada bı omu var
Yani ama iste bozuluyor
İlk tanistigimizda ben cabuk sıkılıyorum hemen alisamiyorum birine falan diyordum o beni ikna etmeye calisiyordu vs
Şimdi benim zamana ihtiyacim var falan demeye basladi. Ama ben onu ilişkiye zorlayan veya ciddi bir modda değildim.
İçime sinmedi dedi gitti
😅 kullanmak istemiş seni sonra vazgeçmiş ozaman
Ama gerçekten muhafazakar biri sahtelik vs degil
Muhafazakar olaninki kalkmıyormu 😅
Mesela ben üşüdüm sana gidip kahve içelim dedim olmaz dedi. Cirkin de degilim yani
Niyeti o olsa en azindan evine kabul ederdi
Eve gelirsen kendimi tutamam falan diyordu
E ne yani bunu bende diyorum muhafazakar miyim bu takdikdir 😅
Subniminal alt mesaj işte djdjdd
Yahu ben zorladim bile gel film izleyelim vs diye dışarida dondum cunku ama kabul etmedi
Bu çocuk evli olabilirmi 😅
Ev arkadasi var tüm gün benimle telefonda sohbet ediyor zaten yüksek sesle
Çok garip beee sjdjd acaba çocuk gay falanmi
Yok be gay de değil
İçime sinmedi dedi gitti ya
Valla şaka gibi
Yani ben nazik biriyim de uyumluyum ne bileyim
Çok garip bı durum sjsjd çocuğun derdi neydi acaba
Bilmiyorum ya moralim pert şu an
Üzülme be degmez 😅 boş ver
Akıllı çocuktu ya
Beni canım mi buldu acaba nedir 😂
SallakMi buldu yazmistim
Biraz öyle olmuş maalesef
:(((
Daha zeki birini bul
O beni akılsızBulmuş anlaminda yazmistim o akıllı zaten
Akıllı insan bunu yapmaz ki djdjdjd
Teselli ver taktiktir falan de 😄
Taktik midir 😄
😅😅 takdik değildir böyle takdikmi olur polyana olmaya gerek yok çocuk skntiliymis biraz
:((
Üzülme kız ne uzulcen
Cebindeki kız olabilirsin
Sabahtan şu saate kadar konuştuk akşam bir anda böyle dedi şaşırdım
Sorsaydın ne olmuş diye sabahtan beri iyisin birden böyle oldun diye
Senle alakalı hoş olmayan bir şey duymus olabilir
Öyle bir durum hem yok hem de zaten çevremiz yakın degil
Biri bir şey demiş olabilir. Bu dönüş normal değil çünkü bir etki olmali. Taktik olduğunu sanmıyorum
Üzüldüm tam çocuktan hoşlanmaya başlamıştım
Geçer
Baya hoslanmistim ama
Sebebini açıkça sor o zmn
Ben peki ne diyebilirim ki falan dedim telefonu kapattik şimdi tekrar dönüp bir şey sormak istemiyorum ama moralim baya bozuk
Ara kafama takıldı birden neden dediğini anlamadım de
Neyse kabullenmem lazim yazarsa sorarim belki 😔
Üzülme kendimizi yıpratıyorz sadece
Haklisin
Üzmem istemem ama muhtemelen sen yedektin
Aklıma geldi benim de
Bu vazgeçmiş gibi