Güncellemeler
+1 yıl
Ya burada bana anlatılan her şeyi yazamadım doğal olarak. Adam için ve ailesi için baya iyi şeyler duydum. Delikanlı bir adammış anlattıkları kadarıyla ona güvenerek belki de yaş farkını umursamadılar
Güncellemeler
+1 yıl
İnsnalar erzurumlu ama bursada yaşamışlar uzun süre
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Nereli olduğundan daha önemli olan şeyler var fakat sen tanımadığın bir adamla bir yola başlayabilir misin sence?
Yola başlayıp başlamamak o insanı tanımamdan sonrali evre zaten. Soruyu sormamın sebebi de az çok yaşadığı yerden kültürlerinden çıkarım yapmak. Tabii ki her insan farklıdır
Anlıyorum umarım hakkında hayırlısı neyse o olur ve çok mutlu olursun 🧡
İnşallah teşekkür ederim
Bak simdi yok cocuk şöyle böyle kısmı tamamen reklam uzak dur bence aranizda kultur örf adet farkı olur uyum olmaz sıkıntılar yaşanır ve sert biriymiş denmesi böyle hoş olmamış gözdağı verirmis gibi sen bilirsin
Erzurumlu değilim ama dadaş diyarından kimle karşılaştıysam pek iyi insanlardı. Genelde Erzurumlular seviliyor.
valla Erzurumlu insanlar çok soğuk insanlar pek sevemedim ben
Sana tavsiyem kendi kültürüne yakın ya da civar illerden olan birileriyle evlen kültür farkı evlilikte önemli
Sen nerelisin
Bursa
Erzurumluların istila etmediği şehir yok Bursa'da bunlardan biri :D
Biz de bursalı sayılmayız aslında köken olarak :)
Sen nerelisin aslen
Varna göçmeni ama baya olmuşlar geleli eskilerden
Göçmen olduğunu tahmin etmiştim Bursa'da Balkan göçmeni çok var doğulu ile Balkan göçmeni çok tezat duruyor. Göçmenler genelde Karadeniz ve Egelilerle evlenirler.
Aslında göçmenler doğululara pek kız da vermezler sizinkiler görücü gelmelerine nasıl sıcak yaklaştı ilginç
Bizimkiler nötr
Gelenleri geri çevirmek ayıp olarak karşılanıyor. İstenmese bile eve kabul edilir
Dediğim gibi göçmen ve doğulu çok tezat iki kültür onlar kalabalık oluyor
Enistem erzurumlu. Iyi insandir..
Siz nerelisiniz
Nevsehir
Bence kabul etme 10 yaş fazla
Neden
10 yıldan bahsediyoruz
Ne olabilir
18 yaşındasin diyelim 28 yaşında biri kafa yapısı hiç uymayacak sorunlar olucak ciddi ve sert dedin ne kadar ayak uydurabilecek sana eglenceli biriysen nolucak evde otur çocuklarının anası ol
10 küsür ne ya saçmalama vazgeçsinler
Neden
Fazla değil mi:/
Erzurumlular bı b. ka yaramaz bu hayatta
Kaç kaç
Kaç diyenler neden kaç dediğini de yazsın da bana bir yardımı dokunsun
Eski kafalar , daha otoriterler benim bildiğim. İstisnası varsa bilmem
Her insan bir degil ki. Bilemeyiz bunu
Az çok kültürden çıkarım yapılabilir diye düşündüm
uzak dur
Neden
Sıcak kanlı olabilirler
Kaç kurtar kendini
Neden
erzurumlular çok kültürcü ve ataerkildir, burnundan getirirler benden söylemesi
Kim bulmuş