Arkadaşlar lütfen okuyun ben soğudum mu aşık mıyım değil miyim?

ARKADAŞLAR LÜTFEN YARDIMCI OLUN DUYGULARIMI ANLAYAMIYORUM DAHA ÖNCE DE HİÇ ASİK OLMADIM VE BEN SOĞUDUM MU BUNDAN?
Ben küçükken hoşlandığım çocuğu rüyamda gördüm. Üstünden yıllar geçmiş. Biraz yarım kalan bir hikâye. Ben ameliyat olmak için okula gitmemiştim. O zaman ilkokul bitiyor tabi. Okulun son haftası beni sevdiğini söylemiş. Ve yoktum çok sonradan öğrendim. Sonra da kendisini aradım ama ulaşamadım bulamadım yani. Taşınmışlar ortaokula geçmeden. İşte sorun şu ki ben yıllar sonra rüyamda gördüm. O kadar etkilendim ki neredeyse iki ay hiç uyuyamadım aklımda hep o vardı. Bulabilecek miyim sevgilisi var mıdır vs. Uzun arayışlardan sonra onu buldum. Şu an üniversiteye hazırlık öğrencisiyiz ikimiz de. Kendisine olanları rüyamda gördüğümü bir bir anlattım. Duygularımı anlamak için konuşmak istiyorum dedim. O da kabul etti anlayışla karşıladı. Ama arkadaşça olmasının daha uygun olduğunu sınav senemiz olduğunu kötü etkilenebilieceğimizi o da söyledi. Sonra biz iki haftadır yazışıyoruz. Ben heyecanımı hiç kaybetmedim. Hatta bazen birkaç saat art arda yazmayınca üzülüp endişelendirdim. Dün olan şey tamamen heyecanımı kaçırdı. Ben ona geçen gün ben sana kibar yazıyorum arkadaşlarıma saçma canım yazıyorum falan dedim. O da bende öyleyim sorun olmaz dedi. Bende o zaman öyle devam edelim ben pek beceremem samimiyetsiz oluyor hem dedim. Dün de bana cidden içime dert oldu bir mesaj attı. Ben sı*timmm diye birde üç m ile. İşte ne olduysa o zaman oldu. İlgimi hala kaybetmedim. Aşık da değilim. Garip duygularım var sadece mesaj atmasını deliler gibi beklerdim. Atmadı bende depresyona girerdim. Şimdi de öyle bekliyorum. Ama sanki soğumuş gibiyim. Soğumuş değil de ona yakışmamış gibi. Çünkü 16 gün olmuş. Uzaktayız. Ben bir hanımefendiyim. Samimiyet dediğim bu değildi. Küçükken de çok ahlaklı biriydi. Şimdi kafam karışık. Sizce ne yapsam? Hala deli gibi konuşmak istiyorum ama içim rahat değil yakıştıramadım ona sanırım.
Arkadaşlar lütfen okuyun ben soğudum mu aşık mıyım değil miyim?
Cevapla