İnsan sanaldan da olsa ilgi beklemez mi sizce kim haklı?

Sevgilim eskisi gibi wpde benimle ilgili değil günümüz en çok mesajlaşmada geçtiği için insan yine de ilgi istiyor benim hayatın wpde geçmiyor gözümü ağrıtıyor diyor. Eskiden elde etmek için wpden ayrılmayan insan şimdi bana bunları diyor max ilgi seviyem benim bu kadar dedi burdan ilgi veremem fazla sizce kim haklı
İnsan sanaldan da olsa ilgi beklemez mi sizce kim haklı?
Cevapla