Bi erkek kırılınca, sürekli konuyu açar mı zamanla unutur mu?

. dd
. dd
2 yıl önce yakın arkadaştık ama ben onu kırdım o da beni kırdı gerçi, 1.5 yıl sonra ben adım attım tekrar konuşmaya başladık, eskisi gibi bana karşı çok samimi, değer veriyo. gece üçte görüntülü arayıp istek parçalarımı söyleyip gitar çaldı sonra bi anda eskilerden konu açıldı nasıl gönlünü alabilirim, (küçük bi şeyde beni yanlış anlamıştı ve açıklamama inanmamıştı) bu konuyu kapatmak istiyorum ama hiç açmadan kapatabilir miyim eskisi gibi samimi olursam unutur mu
Bi erkek kırılınca, sürekli konuyu açar mı zamanla unutur mu?
Cevapla