Yani saçma diyeceksiniz ama bana gerçekten çok garip geldi neden bir şey demedi? Sizce?

Yıllardır platonik seviyordum benden haberi bile yoktu üni ve iş Ailevi sebeplerden açılamamıştım 5 ay önce adım attım 5 ay konuştuk arkadaşda değildik sevgilide onun için çok çabaladım bi kızın yapamayacağı şeyleri yaptım 10gün önce kavga ettik haklıydı o kavgada hiç bir şey yapmayıp kendi haline bıraktım sonra bir baktım beni wp. Dışında heryerden engelledi gönlünü almak için sürekli yazdım ne kadar sevdiğimi kıyamadığımı değer verdiğimi falan yazıyordum okuyup cevap vermiyordu bende yazmayı kestim 2 gün sonra sana tek bir soru sorucam ve hayatından çıkıp gidicem dedim gerçekten benim sana olan sevgime inanıyormusun yoksa bunu takıntı olarak mı görüyorsun dedim eğer takıntı deseydi sevginin ne olduğunu bilmeyecek kadar nankör ya da inanıyorum deseydi sevdiğimin farkında ama Benimle geçinmeye gönlü yok diyip gidicektim garip olan 10 gün ona uzuncana mesajlar yazdığımda okuyordu bişey demiyordu nezamanki bu soruyu sordum beni rahat bırak diyip engelledi
Yani saçma diyeceksiniz ama bana gerçekten çok garip geldi neden bir şey demedi? Sizce?
Cevapla