Sevgilim dünya kadınlar gününde bana seni öldürücem şakası yapıp elinde çiçekle gelmesi bunun şakasının yapılması hoş mu sizce?

Açıkçası çok korktum ve güvenim sarsıldı. Onu beklerken kafamda neler kurdum durdum. Böyle bi hata yapmaması için dua ettim. Telefonda yalvardım ona nolursun yapma diye. Neden böyle bir şaka yaptı. Aklında böyle şeyler mi kuruyor?
Sevgilim dünya kadınlar gününde bana seni öldürücem şakası yapıp elinde çiçekle gelmesi bunun şakasının yapılması hoş mu sizce?
Cevapla