Evlilikte kadının büyük olması ne gibi dezavantajlar oluşturur?

2001 liyim. 1986 doğumlu sevgilim var. Ciddi düşünüyoruz. Henüz aileler bilmiyor. O da ben de memuruz. Sizce ne gibi tepkilerle karşılarız? Ben 1.93 boyunda birazcık yapılı birisiyim. Onun tipi minyon yaşını göstermiyor. Ne gibi dezavantaj olur acaba?
Evlilikte kadının büyük olması ne gibi dezavantajlar oluşturur?
Cevapla