Flört aşamasında ne konuşulur? Sizce bu kişinin konuşmaları normal mi?

Is yerimde biri var yaklaşık dört aydır bakışıyorduk ama bir bir süre önce bir kıza çıkma teklifi etmiş o kız bunu reddetmiş başkasından öğrendim. Aradan çok geçmeden bir gün sohbet esnasında bu bana akşam mesaj atmak için bir yol buldu ve akşam yazdı. Ondan sonra biz bir haftadır mesajlaşmaya basladik. Bu kişi benimle konuşurken ara ara belki ilerde evleniriz gibi imalarda bulunuyor güya şaka yapıyor. Sizce bu kişi ne yapmaya çalışıyor? 28 yaşında ben 23 yaşındayım
Flört aşamasında ne konuşulur? Sizce bu kişinin konuşmaları normal mi?
Cevapla