2 gunluk iliskilere bakiyorum anlam veremiyorum... sevdanin sizde anlami tanımi nedir? 


ölümsüzlük katılmamış sevgiler benim nazarımda hevadan ( nefsin arzu ve isteklerinden başka bir şey değildir.
içine ( allah için ) bakışı katılmamışsa boştur. keza bir sevginin ilahı rıza doğrultusunda yaşanmayıp ayakta durmasının örneğini hiç görmedim.
Dediklerinizin her harfinde bile cok haklisiniz aynen oyle😊🤍
estağfirullah bu benim ürünüm değil bizi sevenin bize sunduğu huzur anlayışı :)
Aşk basit bir duygudur
Romantizm akımı ile abartilmistir
Önemli olan saygı sevgidir
Aşk da devamında gelir
Ama saygı sevgi olmazsa
Aşk kaçar gider
Aynen öyle
Cevap
22Cevap
Fuzuli’ye sormuşlar: “sevmek mi daha güzeldir, sevilmek mi?” “Sevmek” demiş; “çünkü sevildiğinden hiçbir zaman emin olamazsın.”
Cook doğru bi söz ama emin olamasanda hissedersin ya
Hissedersem en mutlu olduğum zaman ozamandır. : )
tabi kıyamet falan kopmazsa :D
Hakkinda hayirlisi olsun umarim guzel sevenlere denk geliriz
Amin kardeşim senin de öyle..
Aşkın sevdanın tanımı uzun ömürlü sadakat gerektiren ilişki türü olmalı bence severek sevilerek yaşlanmak istediğim tek şey bu
Umarim gercekten seven insanlara denk geliriz Allah kalbine gore versin 🥰🥺
Amin canım umarım 🙃
Biraz kör olmak gibi. O yüzden yanlış kişiye olunmamalı hjfdh
Aynen
Lisede aşık olmuştum, sabah sabah aklıma getirdin bak.
Ağlama sakin pecete pahali
Yaaa pisleşmeee 🥶
Ay ayy ayyy 🤦♀️🤦♀️
Gazete boregi var verimmi
Patates ve kıymali var simdi fanta katip yicem senin yerinede yerim😂🫂
Ahahah kay aylik anasi kim🤣
Ahahah tamam tamam
Aşk Sevda hepsi de zamanla sönmeye mahkum! Küllenmiş ateşe atılmış bir avuç benzin ⛽️ Gibi bir şey.
Aşk, hevesin bitinceye kadar, Sevda nefesin yetinceye kadardır. aşk ömrü kısa olandır. sevda sevgiyle eşdeğerdir.ömürlüktür vazgeçemezsin..
Heyyttt be aynen
😊😊
Sohbet etsek
Elle tutuşmadan görmeden karşılık beklemedem sevmek bunun adıdır Sevda
Karşındakini olduğu gibi kabullenebilmek çok önemli. En ufak şeyde beğenmemezlik, eleştiri, değiştirmeye çalışma gibi etkenler olunca yürümüyor kesinlikle
Aynen degistirmeye calismak ne ya seviyosan her zerresine kadar oldugu gibi sev
Maalesef ortak güzellik adı altında bir sürü insan yapıyor bunu. Yok şu şöyle olmalı yok bu böyle olmalı. Rahat olun karşınızdakiyle savaşmayın mutlu olun aslında çok basit
Çok haklisin
Aşk yok, duyguların karşılandığı anlık mutluluklar vardır.
Keşke her şey böyle kalsa kankacım.
Bitiyor her şey gibi buda bitiyor
Teyzemde elifi sık sık tavsiyer ederdi bana
Çok iyi anlaşa bilmektir
Sence her huyu sana benzemeli mi yoksa zıt insanlarda birbirlerini sevebilir iliskileri saglam olur mu?
Başkalarını bilmem ama benim için zıtlık olmamalı. Dünya görüşü, bakış açısı, mizah seviyesi, düşünceleri bana ters olanla zaten direkt iletişimi kesiyorum bırak sevgili olmayı
Haklisin tesekkur ederim görüşün için 😊
Rica ederim
Ask bir otobustur bindiğin duragi bilmeli son durak gelmeden inmeli senin gibi tipi borekse yenmeli
Uzunca anlatilir bu simdi ya...
Anlatda dinleyelim be
kafam agriyor knk ya valla uzunca anlatacak seyim yok😅
Tanımı yoktur yaşanır
Anlatılmaz yaşanır
Nasil bi his?
Hayir henüz olamadim😅
İliskide ciddiyet ve sadiklik isterim
Aşka inanan birisi değilim
İnanlyorum öyle bişey yok
Konuşalım mı uyuyamadım
olur onur bey ne konuşmak sitersiniz acaba
çok pardon bildirim gelince kendi sorum sandım
Hayatı paylaşmaktır
Huzur bulmak
boş işler gerek yok
Üfff dime dime
Öylede ama merak ediyorum sevmeyi sevilmeyi etrafimdaki orneklere bakinca soğuyorum zaten🦦🦦
Günaydın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?