Biri yardım etsin deli olucam yoksa öncelikle işe kendimi sakinleştirmekten başlıyorum sonra soruyorum alıngan erkekler size nasıl yaklaşalım napalım bir akıl verin çıldırcam yoksa tahammül edilmez oluyorsunuz ya kendinizi düzeltin ya da nasıl davrnalım
Cevabın nedir?
Cevapla
Bence konuyu ikizler burcu olarak alma alıngan erkekler olarak al. Çünkü herkezin kendine göre huyu olabilir mesela ben küçük ikiz erkek kardeşlerim var (şimdi büyüdü tabi 2 side 21 oldu:D). 2 side birbirinin tam zıttı denebilecek şekilde farklıydılar.
Alıngan erkek konusuna gelince şöyle bir olay da var bazı erkekler her yaptığından alınıyorsa birkaç nedeni olabilir.
1- Senden artık hoşlanmıyor.
2- Aşırı alıngan ki bu kişiye buna göre nazik şekilde daranmaktan başka çaren yok.
3- Bazıları alıngandır ama sen ona açıldıktan sonra bu geçebilir?
4- Dini sebeplerden dolayı olabilir. Bu durumda evlenmediğin sürece yakınlaşman zor. Ama birbirinizi seviyorsanız işi halledersiniz bir şekilde anlaşarak.
5- Bazıları için alışkanlık haline gelebilir senin yakınlaşmana izin verdiği halde o pek oralı olmaz. Durum böyleyse kişiliği böyledir yapcak bir şey yok:D.
4. sebepten olabilme ihtimalini yüksek görürüm ben Türkiye'de bence ilk önce kendisine sor bu sebeptense söyliyeceğini tahmin ediyorum.03 Yorumla
Soran+1 yılBunlarla alakalı değil ya tamamen farklı
- +1 yıl
nasıl yaklaşacağım diye soruyorsan olay belli eğer uzun süren bir arkadaşlığın varsa rahatsın direk anlat. çekingeler genelde yakın olduğu kişilerden bunu için soğumaz.(kendimden biliyorum).
ama bir arkadaşlığın hiç yoksa ilk önce arkadaşlık kurmayı dene yoksa direk çuvallarsın bir daha yanına bile yanaşmaz.
En İyi Cevaplar
bu ikizleri sokmadığınız hal kalmadı kanka artık burcumu değiştiricem yaa bukadarmı kötüyüm ben :'(
26 Yorumla
Soran+1 yılSüper bir burç bayılıyorum sevgilimin burcu ama kardeşim bir insan alınmak için bişey ararmı bize de yazık l*n
Soran+1 yılHadi ordan
Soran+1 yıl:)))
- Aşk İlişkileri konusunda 9,8b cevap paylaştı.
+1 yılherseye alınan bir erkek kadın farketmez cok cekilmez ve anlasılması cok güc oluyor bu kisilerle.. ilkte düzeltmeye calısıyorum ama ısrarla aynı nokta üzerinde kalıyorlar yaaaa cileden cıkıyorum... o zaman ne hali varsa görsün diyip cekiliyorum..
12 Yorumla
Soran+1 yılÖyle malesef tahammülü zor biraz
- +1 yıl
baya zor..
İkizler erkeğide kadınıda mantık dışı yaşarlar. Şahsen ben ikizlerim ve kendime anlam veremiyorum. Çok ikizler erkek tanıdım, hepsi birbirinden beter. Bende beterim. Sonuç itibari ile uzak ol ikizlerden. :(
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok zeki iletişimi güzel olması bana çekici geliyor çünkü bende zekiyim muhteşem sohpetler oluyor bide alınganlık durumnda ne yapsam bir çözebilsem
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
36Cevap
kardeşim bak ben sana şöyle söyleyeyim.. alınganlığın kaynağı sahiplenme duygusu aitlik duygusu kıskançlık duygusu.. bizim yapımızdaki insanlar bu şablonu hayatın her anında kullanır. eğer bir yerinden farklı bişey çıkarsa durum çekilmez olur. karşındaki insanın bu duygular içerisinde hareket ettiğini bil. üzerine çok da gidersen bir çılgınlık edip herşeyi bitirebilecek insan yapısındayız onu da söyleyeyim :)
14 Yorumla
Soran+1 yılBen üzerine gitmiyorum o üzerime geliyor böyle giderse o değil ben bitiricem seviyorum ama bu triplere dayanamıyrm artık ne söylersem suç
Soran+1 yılEvet zaten en büyük şikayeti bu sorunda bu onun büyük gördüğü şeyler bana basit geliyor o söylemeden farkedemiyorum ilgiyi nasıl göstericem
- +1 yıl
o da biraz sana düşüyor. hassaslik durumuna çok dikkat etmen gerekir. onun gibi düşünmeye çalış biraz.. neleri büyütüp neleri es geçebileceğini de biraz zamanla anlayabilirsin. tabi bu durumu karşı tarafla konusup onu anlamaya çalıştığını kendini de biraz ona odaklayıp hareketlerine dikkat ettiğini gösterirsen birlikte daha iyi bir sonuç alıcağınızı düşünüyorum. yoksa bulmaca gibi bir ilişki olur acaba alınırmı acaba ne olur diyerek kendinizi de yıpratırsınız.
alıngan erkek biraz yumuşak gibidir. Nasıl ki kız erkeği sahiplendiğinde kızın hoşuna gdiyor. Alıngan erkek de kızın onu sahiplenmesiyle hoşnut oluyor.
14 Yorumla
Soran+1 yılYumuşak gibi ne demek bence çoğu erkek alıngan ama toplumun yumuşaktır bu düşünmesi yüzünden saklıyor
Soran+1 yılToplumda yumuşak mecaz anlamda farklıda ondan :)
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılNe ikizlermiş be uğraşmayın artık bizle burçla alakası yok bunun karakterle alakası var demediğinizi bırakmadınız
12 Yorumla
Soran+1 yılSus kız sevgilimde ikizler ben çok severim onun bütün özelliklerini sende alınganlık yaptın yanlış anladın ben çözmeye çalışıyorum nasıl davransam alınınca onun çözümünü arıyorum
- +1 yıl
Burçlarla ilgili soru sorulsa %90 ikizler olunca ister istemez alınıyoruz :) ama gerçekten burçlarla çözemezsin kimseyi daha çok tanımaya çalış sevgilini
+1 yılSizde yaptiginiz triplere kaprislere havalara cakalara ukalaliklara durduk yere dudak bukmelere usandiran naziniza bir care bulun sizde b yaptiklarinizi bir duzeltin sonra gel konusalim tatlim 😎😉☺
12 Yorumla
Soran+1 yılBen yapmıyorum çünkü sıra gelmiyor :)
- +1 yıl
Kiz milleti degilmisiniz haminiz da aynisiniz 😂😀 illaki yapiyosundr 😜😎😉
bende ikizlerim ve alınganım knk sorunun ne tam anlamaıdm ben de yardımcı olmaya çalışayım
13 Yorumla
Soran+1 yılSorun şu aşırı alınganlık yüzünden şakalaşamıyorum bile el şakası yapsam şöyle bir dürtüklesem bana vurma diye alınıyor benimde sevme şeklim bu ısırıp sıkarım hızlıda vurmuyorum ve aşırı kıskanç kız arkilerimle bile mesajlaşmama bile kızıyor yahu napiyim ben
- +1 yıl
onda bir tuhaflık var bence benim bildiğim ikizler tamam alıngan olur senin yaptıgın o hareketlere aynı sekilde cevap verir en azından benimde sevme seklim öyle uğraşa uğraşa severim yani çok duygusal değiliz diye biliyordum ben burcumun kıskançlık kısmını anlayabiliyorum kendim için söyleyecek olursam genelde zerre kadar umursamam ama bazen bazı insanlara o kadar çok değer veriyorum ki kendime güvenim düşüyor ve paylaşmak istemiyorum kıskançlığı tutuyor onda da aynı durum var sanırım, o kıskançlıı sen geçiremezsin bu sahip olan kişi kendini frenlemeyi öğrenmeli sevgilin bunu öğrememiş yapacak bir şey...
Soran+1 yılEvet çok kıskanç öyle bir sahiplenme duygusu varki küçük bir çocuğun annesini herkesten kıskandığı gibi başka bişeyle ilgilenince bile alınıyor
+1 yılYani ne kadar alıngan olrsa olsn eğer mevzu sevgliyse kmse kıyamz sevdiğine bnce bu sadece bahane üretmktir kmseye haddnden fazla değer verme ;)
16 Yorumla
Soran+1 yılSana göre bu böyle bide onun ne düşündüğü önemli
- +1 yıl
evet haklısn :) sende ona onun gbi tepki ver ;)
Soran+1 yılMisilleme yapıyorum zaten en iyi yaptğm ;)
- +1 yıl
şimdiki insanların amacı ne anlamş değilim seveni sevmezler agzna s*** aşık olrlar thaf ;)
Soran+1 yılBenim hayatımda onun kadar bana değer veren seven kimse olmadı ağzıma s*çtğı yok sadece trip atıyor o kadar oda hassas olmasından o kadar mutlu eden insanı bir iki gün beni delirtti diye verdiği mutluluğu hiçe sayamm
- +1 yıl
ben zatn senn için solmdm o lafı yanlıs anladn :/
- Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yıl27 mayıs heralde ikizlerim ve heralde bana diyon :( ama ben öyle değilim ki :(
112 Yorumla
Soran+1 yılHepsi aynı olmayabilir ama yorumlardada göreceğin gibi duygusal hassas ve alınganlar
- +1 yıl
Alındım bak şimdi :P :D (alınganlık yok ta ama bende dugusalım sayın @soran çekilmez değilim yani ;) )
Soran+1 yılTamam işte benim sevgilim de duygusal ve hassas ama bazen çekilmez oluyor sonra geçiyor her zaman çekilmez değil tabi süper bir insan
- +1 yıl
Gülün bile dikeni varken (siz ve kızlar GÜL) biz dikeniz (ERKEKLER) yapacak bişey yok iyiyse devam et ;) o kadarcık olacak yani ;)
Soran+1 yılDevam edicem o yüzden yardım bekliyorum işte anlamaya çalışıyorum
- +1 yıl
Herşey de 4 - 4 lük olursa yavan olur be güzelim olacak arada huzursuzluk ;) Dert etme tuzu biberidir ilişkide ;)
Soran+1 yılBizimki acılı olmaya başladı :)
- +1 yıl
Acısız yemek yavan geliyo bana illa acı biber olacak ;) (ikizlerim ya belki sevgilin de acı seviyo ;) naabeeeerrrr... ;) :d ) sende acı sev ;) :D
Soran+1 yılBravo işte zeka küpü ikizler ikna kabileyetinize bayılıyom :) ikna oldum haklısın
- +1 yıl
Dalga geçme yaa :D saçma da olsa uyduruyorum napim :)) Yani o acıyla biber acısı ama gerçekten acıyı severim bağladım olayı yani ;) bir misal cveriyorum herkes hasta :D )
Soran+1 yılAl işte alıngansın ben onu ciddi anlamda söylemiştim dalga maksadı yok :)
- +1 yıl
Sen de hangi burçsan full ciddilik akıyo haa :P :D O burcun özelliklerinde kadınlar GICIK olup diye bişey yazıyo mu? :D
Alınganım hemde fazlasıyla. hassas ve hoş davranılmasını çok isterim. Mesaj alınmıştır umarım :)
12 Yorumla
Soran+1 yılAlındı sanırım biraz sizin gibi düşünmek gerekiyor :)
ben :)) hem ikizlerim hemde alınganımdır çok şükür :)
14 Yorumla
Soran+1 yılBenim alıngan sevgilim gibi :) aferin size
Soran+1 yılZaten beni en çok etkileyen onun o zekası kendimde öyle yim etkilemek bağlamak zor biri ama bunu başardım :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılAlınganız kardeşim de boşuna alınmıyoruz. Verdiğimiz değeri alırsak baştacı ederiz, yoksa doğal olarak alınıyoruz
17 Yorumla
Soran+1 yılNasıl değerli hissettirirz evet çok değer veriyor ama benimki az geliyor sanırım ondan üzülüyor alınıyor
Cevap sahibi+1 yılSohbetlerde arada konu açarsın, bir günaydın mesajı, uzaksan özlediğini dile getirirsin vs vs
Cevap sahibi+1 yılOnun yaptıklarını düşün zaten işte, ben neleri yapmıyorum de öyle ilerle
Soran+1 yılZaten ondan ilham alıyorum :)
Cevap sahibi+1 yılSeviyorsak fedakarlığı dibine kadar yaparız ilişkilerde, karşı taraf da çabalarsa gayet güzel ilerler.
Soran+1 yılİnşallah bende bu çabalarımı gösterebilirm beni çok seviyor bunu hissediyorum aksi taktirde kimseyi takan biri değil sadece benim sözlerime alınıyor ve ailesini bile benden sonra biraz takıyor
Cevap sahibi+1 yılDaha ne istiyorsun sürdür o zaman alıngan diye mi ayrılıcaksın? Bulabilecek misin öyle seveni? Alıngansa sevdiğinden sevgi beklediğinden alınıyor adam
İkizler çok cins bir burçtur kendine gelene kadar herkese lafı vardır. Kendine toz kondurmaz
13 Yorumla
Soran+1 yılBenim hoşuma gidiyor zekası haksız bile olsa ikna edebilmesi tek sorun hassas ve alınganlığı
Soran+1 yılAllahtan ben alıngan değilim o kadar
İkizlerim alınganlık var ama durduk yere boş yere alınmam sevdiğim insana sadece
18 Yorumla
Soran+1 yılSadece sevdiği insana yapiyor biliyorumda çileden çıkarıyosunuz nasıl davrancam şaştım kaldım
Soran+1 yılBize göre basit gelen size göre basit değil normaldir
Soran+1 yılYok senin yaş aralığında
Soran+1 yılBizde uzağız gözü önünde değilim ondan galiba
Müzik sinema futbol gibi konu dene alıncak bişey olmaz
14 Yorumla
Soran+1 yılValla bu karşımdaki insan bulur neden başka şeyler hakkında konuşuyoruz neden ilişkiye kendini vermiyosun al yeni bir trip
Soran+1 yılHepinizin alınganlık derecesi aynı olmayabilir geneliniz alıngan yorumlardada görüldüğü gibi benimki aşırı
Gizli Üye(36-45)+1 yılalınacağı bir şey söyleme hep şakacı konuş kırsan bile şaka ayağına yatarsın -,-
not : alıngan değilim ama bir arkadaşımın başına gelmiş -,-16 Yorumla
Soran+1 yılİşe yaramışmı bu sonra ciddiye almıyon durumu olmasın
Cevap sahibi+1 yılyok şakacı bir kişiliğin olsun derken zaa diyerek etrafta gezersen çenene yapıştırır bitane tokadı :D ondan adaplı ol alınırsa ya şakasına dedim karı gibi trip atma bana filan de
Soran+1 yılKarı gibi trip atma :D bunu ona söylersem beni napar
Cevap sahibi+1 yılher şey beklediğin gibi çıkmaz şakacı biçimde dersen hoşuna gider ama bu kadar kaba değil mesela benden iyi trip atıyosun banada öğretsene filan v. b biçimlerde söyle ya da ali biçiminde söyle :D
Soran+1 yılSen bir ikizler asla değilsin tahminimce :)
Cevap sahibi+1 yılelbette değilim :D Kova dahilik burcudur :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılikizlerim bazen kendi kendime tribe girdiğim oluyor :( çok düşünmekten kaynaklı galiba illa üzülecek bir şey buluyoruz
112 Yorumla
Soran+1 yılSizi mutlu etmenin yolu yokmu?
Cevap sahibi+1 yılbize hiç belli olmuyor 2 dk önce mutsuzken birden mutlu olabiliyoruz bizim mutsuzluklarımız da mutluluğumuz da anlıktır.
Soran+1 yılO mutsuzluk anında geçiyor mu
Cevap sahibi+1 yılmutsuzluğun kaynağına göre değişiyor seninde dediğin gibi çok alınganız böyle alınganlıktan kaynaklanıyorsa geçer ama ciddi bir meseleden dolayı mutsuzsak belki güleriz hayata devam ederiz dışarıdan sıkıntımız yok gibi gözükür ama kolay kolay geçmez
Soran+1 yılYok ya şükür öyle bişey yok basit alınganlıklar :(
Cevap sahibi+1 yılçabuk geçer o zaman
Soran+1 yılYaptım dediklerinizi şimdi sakin :) oh şükür yaaa teşekkürler
Cevap sahibi+1 yılben bir şey demedim ama. rica ederim :)
Soran+1 yılArkadaşlar yazdı yumuşak nazik davran falan hemen yumuşar diye öyle yaptım hepinize tşkürler ;)
Cevap sahibi+1 yılyumuşak nazik davranın tabi incitmeyin bizi:( :D çok duygusalızdır bir de sarılsanız hiç dayanamayız :D
Soran+1 yılAhh kıyamam ya :) Bende duygusalım hiç dayanamam üzüldüğünde hemen unuturum herşeyi hic ters davrananam
Cevap sahibi+1 yıl:))
Gizli Üye(36-45)+1 yılalınganım karşı tarafın alttan aldığını görünce hemen yumuşarım
14 Yorumla
Soran+1 yılHaksız olsan bile alttan almasımı gerek
Cevap sahibi+1 yılbir gereklilik yok ama eğer öyle ise yani ben haksızsam karşı taraf alttan aldıysa kısa bir süre sonra gider evet sen haklıydın ben alınganlık ettim der itiraf ederim. en azından ben böyleim. diyelim ki alttan almadın uzadı tartışma 1-2 gün konuşmassak ben sıkılır inadımdan vaz geçerim :D
Soran+1 yılAnladım aynı sevgilimi anlattın teşekkürler oda öyle alttan alınca özür diler :)
Cevap sahibi+1 yılhuy olmuş artık pek düzelmesini bekleme derim ben :D
Bende alınganlık yüksek derecede var ama bana karşı biraz ters konuşsun o zaman tam tersine dönüyor sakin yaklaşılsın ne konuşacağını bilsin yeter...
06 Yorumla
Soran+1 yılTers konuşunca tersine dönüyor derken alınganlıktan var mı geçiyorsun
Soran+1 yılAlttanmı almak gerekir haksız bile olsa kız arkadasın
Soran+1 yılBütün erkekler zaten haksız olsada alttan alsın istiyor sanırım
+1 yılTamam hayatım, olur canım, peki gülüm ezbere bunları herşeyide biz mi söyleyeyim
12 Yorumla
Soran+1 yılHerşeye öyle olurmu
- +1 yıl
Yahu alıngan bir erkek olarak söylüyorum ne zaman ne yapacagımız pek belli olmaz sen ayağını denk al gerisi olur inşallah. Şaka bir tarafa konuşarak çözmeniz gerekiyor bütün sorunlarınızı masaya yatırıp tek tek konuşup anlaşmalısınız. Açık ve net olun.
+1 yılSende bu soruyu özelden soruyor sana yardım etmesin kimse
14 Yorumla
Soran+1 yılNapıyım açıktan soruyorum mesaj atiyorlar selam diye :(
- +1 yıl
Ne olmuş sende alınganlik yapma
Soran+1 yılNe alaka be alınganlıkla
- +1 yıl
Öyle o zaman özele mesaj at o zaamn
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen hic öyle değilim yıllarca kandırıldım mı ben şimdi ikizlerim diye
11 Yorumla
Soran+1 yılÖylesindir farkında değilsindir ya da sevmemişsindir çünkü sadece sevdiği insana alınan diğerlerini umursamayan biridir
Aşk İlişkileri konusunda 581 cevap paylaştı. Erkeğini bırakta kadını hiç çekilmiyor. Tripcan ikizler kadını.
04 Yorumla
Soran+1 yılİkizler değilim tripte atmam bide ben atsamm ooooo kim toplıycak :)
Soran+1 yılTrip atmayan bir kız olduğum için yönelmez ;)
Aşk İlişkileri konusunda 305 cevap paylaştı. selam verirsen normal muhabbet edersen zaten yürür artık bizden beklemeyin ne tepki vereceğiniz gerçekten ölçülmüyor
10 Yorumla
+1 yılİkizler burcuyum kıskancım, duygusalım, alınganım. Yapmanız gereken bir şey yok. Kırıcı konuşmayın yeterli :) Umursamaz davranmayın birde :)
06 Yorumla
Soran+1 yılİşte o son madde kişiliğim bu umursamaz gibi görünüyorum ama her konuda hatta herşeyden çok onu umursuyorum yinede umursamaz görünüyorum
- +1 yıl
Belli et o zaman :)
Soran+1 yılMesela nasıl yaklaşmalıyım alındığında kendi içimde aslında kabul etmesemde haklısın diyip kabul etmiş gibimi yapayım hatayı
- +1 yıl
Hayır haklısın deme. Sende kendini savun. Oda kendini savunur bu şekilde devam edersiniz büyük ihtimalle bir süre :) 5dakika falan :) Sakın birbirinize gıcık olmayın :) En sonda git sarıl, öp aranız 10 numara olur :) O zaman senden özür bile diler karşındaki :) tabi bunlar sevgilin için geçerli :)
Soran+1 yılEvet sevgilim öyle alınan o ama yaklaşp sarılınca dayanamaz hemen karşılık verir özür bile diler bayılıyorum o huyuna ama uzaktayz telefon denilen şu mesajlaşma denilen icat hep onun yüzünden
- +1 yıl
Bak o sevgilin tam benim kafada yalnız :) aynı ben cidden
+1 yılSevdiğinden yapıyordur o :D Kız gibi trip atma yeter de aklı başına gelsin :D
10 YorumlaBasit şeylere alınan insanlarla uğraşmak zor en iyisi hiç karışmamak ya kendini düzeltsin ya da alınmaya devam etsin paşa gönlü bilir
01 Yorumla
Soran+1 yılÇileden çıktım artık gerçekten zor çok zor
+1 yılikizlerim ama alıngan değilim.
14 Yorumla
Soran+1 yılSevglin var mı
- +1 yıl
an itibariyle yok ;)
Soran+1 yılOlunca alınırsın :)
- +1 yıl
15 dakikada bulurum da sevgilim olursa da alınmam ;)
Ben öyle değilim ya:D
16 Yorumla
Soran+1 yılYorumlarda gördüğün gibi çoğu öyle :(
Soran+1 yılNasıl farklı
Soran+1 yılOlabilir alıngan değilim diyen bir iki kişi var ama geneli duygusal. hassas alıngan
+1 yılÇekemeyene kapı orda.
16 Yorumla
Soran+1 yılSeviyoruz kardeşim huyuna nasıl gideriz onu araştıryorz gidip sevgilimize seni çekemiyorum demiyoruz herhal burada derdimizi anlatıp öyle olan arkadaşların fikirleriyle onu anlamaya çözüm üretmeye çalışıyoruz çekip gitmek en kolayı onu seçsem burada bu soruyu sormam dimi?
- +1 yıl
Sana demedim
Soran+1 yılKime dedin ben sordum?
- +1 yıl
Aşşağıdaki kıza
Soran+1 yılBoşver ben şikayet maksadıyla bu soruyu sormadm tamamen sevgilimi anlamak ona bekledikleri şekilde yaklaşmak mutlu etmek için ve ikizler erkekleri hepsi alıngan o yüzden ikizler erkeklerine sordum düşünceleri beklentileri hemen hemen aynı
Soran+1 yılTabi biraz beni çıldırrnca derleşmek maksadıyla aynı zamanda ona söyleyip onu kırmak istemem
Aşk İlişkileri konusunda 977 cevap paylaştı. valla biraz anlayışlı yaklaş ve net ol yani :D
14 Yorumla
Soran+1 yılŞeffaf değil net değil mi çok alışkınım bunları duymaya :)
Soran+1 yılSende ikizlersin sanırım onun gibi konuştuğuna göre :)
daha nazik davranın bize olmaz mı?
114 Yorumla
Soran+1 yılSiz gereksiz şeylere alınmasanız?
Soran+1 yılNasıl davranalım gönlünüzü nasıl alabiliriz? hoşunuza gidenler neler
Soran+1 yılTelefondan nasıl yapcaz :)
Soran+1 yılEn sinir. olduğun şey ne peki kız arkadaşında :) merak ettim yakalmışken soruyum çünkü hepiniz hemen hemen aynısınız en çok ne beklersiniz
Soran+1 yılFace sorunumuz yok bide şu eski erkek arkadaşla karşılaştırma sorunu bizdede var neden öyle olduğunu düşünüyorsunuz?
- +1 yıl
bilmem ben sevgilmi eskii kız arkadaşlarımla pek karşılaştırmam. karşılaştırsam da ona bunun hakkında bir şey söylemem. iyi bir özelliğiyse söylerim ama eksik bir yanıysa söylemem. kızların bu karşılaştırma olayı sanırım evrim teorisi ile açıklanıyor. evrimsel olarak kızlar seçicidir. çünkü o erkekten bir çocuk doğuracak bu yüzden en iyi ekeği seçmesi gerekli. ve bu yüzden de karşılaştırma yapması gerekli bu yüzden kızların çoğu ya da hepsi erkek arkadşlarını eskileriyle karşılaştırır :)))
Soran+1 yılTabi orası öyle çocuğuma baba olacak erkek en iyisi olmalı eski arkadaşımdan çok daha iyi olmalı bu bir gerçek
Soran+1 yılAllah korusun onlar ruh sağlığı iyi olmayan insanlar sorunlu
çivi çiviyi söker aynı sekılde karsılık ver
112 Yorumla
Soran+1 yılDaha beter oluyor
Soran+1 yılSen ikizler değilsin dimi
Soran+1 yılBöyle düşündüğün için tahmin etmek zor değil ;) Bir ikizler erkeği olsan vereceğin cevap bu olmaz diğer arkadaşlar gibi olurdu
Soran+1 yılAma işte onların düşünceleri senle aynı değil ve çoğu aynı düşünüyor bana lazım olan onların dilini çözmek sevgilimi anlamak çünkü oda ikizler ve burada yazan arkadaşların aynısı
Soran+1 yılSeven insan fedakar olur onsan by mantıj
Soran+1 yılTeşekkürler yardımın için Düşünürüm mantıklı fakat aşkta mantıkla yürümez
Düzeltin demeyle düzeltiliyor ya dünya ondan çok düzgün bir yer :(
00 Yorumlaaynen bende niye ikizlerde dogdum.
112 Yorumla
Soran+1 yılNasıl huyunuza gideriz gönlünüzü alınır by alınganlar
Soran+1 yılHep olsun dedilermi ne demek
Soran+1 yılEyvah dediğim dedik biriyim :S
Soran+1 yılHerşeyimiz uyumlu ama :(
Soran+1 yılTabularımı ona karşı yıkıyorum zaten o yüzden sorun olmuyor fazla belli etmiyorum
Soran+1 yılSevgide fedakarlık ederim
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe yaptın çabuk söyle
16 Yorumla
Soran+1 yılBişey yapmadım yapmasamda buluyorsunuz zaten bişey alıngan olunca insan alınacak bişey arıyor kabul edin
Cevap sahibi+1 yılYa yapmışsındır bir şey yoksa durduk yere kimse trip atmaz
Soran+1 yılHerzaman böyle sorun bendemi
Cevap sahibi+1 yılEvet yani bir şeyler yapıyosunki trip atıyo
Soran+1 yılSorun onun alıngan oluşu değil yani
Cevap sahibi+1 yılYa tabi o da var ana sen bir şey yapmazsan o da trip atmaz
+1 yılDürüst davranılması yeterlidir sanıyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİkizlerim ama alıngan değilim ve bel altı espriden tut zekama kadar olan her türlü şakayı kaldırıyorum erkek arkadaşının erkek olduğuna emin misin?
08 Yorumla
Soran+1 yılBence zeka konusunda düşün sadece ikizler zeki denildiği için kendini zeki sanıyorsun. Erkekler kadınlardan daha hassas ama şu toplum yüzünden belli etmemeye çalışıp duyguları bastırıyorlar erkeklerin farkında değilsin ancak bu kadar badit düşünen biri erkekmi acaba cevabı verebilir. Hayır o bir erkek değil o duygusal insanın sahip olabileceği o hoş duyguları kaybtmemiş çocuk yürekli saf ve yürekli sahiplenen bir adam
Cevap sahibi+1 yılZeki olduğumu iddaa etmedim be canım sen beni hiç anlamamışsın ben zekama yönelik şaka fediğimde beni aptal yerine koyduklarından bahsettim -1 i haketmemiştim de olsun
Soran+1 yılSana -1 puanı neden verdiğimi hayatımın merkezindeki insana erkek mi diye aşağılamaya çalışmandan dolayı olduğunu anlaman gerekirdi
Cevap sahibi+1 yılHa ha taam alıngan erkekle dalga geçmeye devam edicem ben kendi arkadaş çevremde bile alınan olursa kız diyorum alıngan erkek kızdır ya da hormonel dengesi bozuktur istersen -50 ver şimdi
Soran+1 yılGeç istediğini düşünebilirsin senin gibi basitler sana gülüp geçer sana gülüp geçenle aynı seviyede olduğunuz için sizi yadırgamam o kadar anlayabiliyorsunuz napalım
Cevap sahibi+1 yılHa ha tabi hadi git sevgilinle seviş alınganlığı geçer bence
Soran+1 yıl:) tamam merak etme bırakmam yanına bunu
Cevap sahibi+1 yılNapıcaksın bütün yorum yazdığım yerlere - mi vericeksin ya ver ver ne yapacan allah aşkına ne yapacaksın da ben keşke böyle bişey yapmasaydım diyecem hadi uza
O neydi gizzz
16 Yorumla
Soran+1 yıl:)) neydi
Soran+1 yılOlur neden olmasın bence erkekler daha alıngan ama toplumsal baskıdan dolayı saklıyorlar belli etmiyorlar olmayanda odun Dediklerimzden alınganlar daha duygusal
Soran+1 yılOdunsun odun uzak dur kızlardan :D
yaklaş:))
14 Yorumla
Soran+1 yılEvet :))
- +1 yıl
Soran+1 yılNe diye ekliycm
Şefkatle yaklaş.
10 YorumlaHiç çekilmiyorlar gerçekten
05 Yorumla
Soran+1 yılSeviyorum ama yemin ederim çıldırtıyor beni bu saçma gereksiz alınganlığı yüzünden biticek nerdeyse ben bitircem
Soran+1 yılBenimki sevgili arkadaş olsa böyle takıp deli olmam
Soran+1 yılSöylüyorum bakalım inşallah vazgeçer bundan
Devamını Gör(25)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar