Duygusal aldatma değil tabiki sevgilinizin en yakın arkadaşı bu aldatacaginiz erkek
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
50 bin ne? Kalitelisinden bir cep telefonu ve laptop almaya ile yetmez. Meblağı yükseltiyorum, 500 bin TL yapıyorum ve cevabım hayır. Sevgilimi sevmesem sevgilim olmazdı. Sevdiğime adilik yapmak istemem.
500 bin dolar diyelim?
Sevdiğimi üzecek bir şey yapmak istemem. Tek diyeceğim bu. Aslında parayı ve sağladığı konforu severim ama sevdiğim insandan daha çok değil.
Mebla az değmesi lazım birde sevgilimi sevmemem gerekiyor ya da ayrilirdim arkadaşını seviyorsam
50 bin dolar olsa bir gecelik kaçamak yapar mıydin
Yapardim sanki bj devirdeyiz erkeklere değmez fazla deger
Gizlisin zaten rahat olabilirsin diyelim ki bu parayı sevgilinin en yakın arkadaşı değilde afrikalı aşırı simsiyah tenli kömür renginde iri yarı kalıplı bir zenci verseydi yapar mıydin peki
Ay bilmiyorum para içinde olsa birliktelik yaşamak istediğim kisiyi midem kaldirmali
Parayı boş ver normalde zenci simsiyah tenli bir erkekle yatabilir misin ki
Bilmiyorum ya
Bence o paraya yapılır ya bana verseler o parayı sevgilimi bende aldatirdim herhalde sevgi falan hikaye en sevdiğimiz kişiler bile sırtımızdan hançer vurabiliyor di mi gün gelip
Yani öyle ama soru sorma amaci ne
Merak ettim öyle kızlar ne dicek dedim kendi kendime içimden sen dedin ya aldatirim diye sevgilinin en yakın arkadaşı çirkin olsa 50 bin dolara aldatır mısın yani yatar mıydın yani o paraya
Asla paraylada olsa onu istemem lazim
Yakışıklı olacak diyorsun yani
Yok karizmatik olabilir mide kaldirabilen cinsten olması bakimli olması yeterli
Karizmatik olayını su yaşıma kadar anlamadım hiç bir zaman da anlamayacagim galiba çirkin bir erkek karizmatik olabilir mi sence
Ewt yani değişir bakimli ise hele hele sevisi öpüşü
Vay bee esmer erkkeler mi beyaz tenli erkkeler mi favorij
Fark etmez
Bence eder ya Afrikalı aşırı siyah tenli simsiyah bir erkekle de yatmazsin bence kömür mazot renginde bir zenci erkekle
Bencede yatmam
O parayı verse 50 bin dolar eşittir 786 bin TL bir gece bence ne bileyim simsiyah bir zenci direkt mi hayır dersin yoksa yatma ihtimalin var mı
Yok ben korkarım ondan uzak dursun benden😄
Neden korkuyorsun onu anlamadım 😂😂😂 simsiyah olduğu için mi yoksa şeyi büyük olduğu için mi
Siyah olduğu için birde kalipli
Kalıplı olmasa kabul eder miydin
Zencilerin korkuyorum
Gizlisin zaten rahat olabilirsin hiç zenci bir erkeğin beyaz bir kadını becerdigi p*rno izledin mi
p*rno izlemiyorum ben bayadir ben korkuyorum zencilerden ne bu zenci takintin
Ne bileyim tahrik ediyor beni ya beyaz bir kızla zenci erkeğin sksmesi aşırı seksi
Degisikmis
Aşırı büyük simsiyah zenci yarağı ağzına almak yalamak 782 bin TL bence yaparsın igrenmezsin
Yapmam abi shshs uzak dursun benden
Tamam tamam djdjdjsjjd son soru sadece dudaktan opusur muydun 3 dakika boyunca o paraya
Yok yok tranva sebebim
Benim onurum satılık değil.
niye aldatayım ya çok düşündün mü bu soruyu
100 bin verse yine aldatmam
Bu paraya selam verilmez
1 milyon TL ye aldatır mıydın sevgilini ama duygusal değil fiziksel olarak cinsel yani 50 bin TL değil 1 milyon
Çok az
İstediğin parayı verse çok aşırı fazla kafandaki miktarı aldatır mıydın
Çok çok aşırı uçuk sansasyonel bir rakam diyelim
Olur
Vaay bee ama bence rakam aşırı fazla olunca kabul etmeyecek kız yok denecek kadar azdır sevgilin varken olur dedin ya evliysen diyelim bu teklif geldi kabul eder miydin
Evet, kabul ederdim mecburen diyelim. Bu zamanda sadık kız erkek bulamazsın. her şey 💵💵💵 olmuş malasef
Ben gerçekleri konuşuyorum. maalesef gerçekler acıdır. çoğunluk ben gibi açıkça söyleme dahi benim düşündüğüm gibi düşünür ve yaparlar.
Öyle beee tabi erkeğe para ver verme eminim bak en sadigim diyen erkek bile eşini aldatır aldatmayan erkek yoktur eminim duygusal ve fiziksel hepsinin derdi kadın yani kadın aldatinca sorun oluyor göze batıyor erkek yapınca sıkıntı yok bu saçmalık zaten aldatmayan erkek milyonda bir bulunur
Kesinlikle aldatırlar o paraya ben kadın olsam bende aldatirim yatarım o erkekle niye yatmiyim refah huzurlu bir hayat sunar rahat olurum yani o paralarla sadece kadınlar işte itiraf edemiyor yapmam aldatmam diyorlar yalan söylüyorlar çoğu itiraf edemiyorlar işte sadece sen durustsun yani dürüstlüğün için sagol
Kardeşim ben açık sözlüyüm. Yalana dolana gerek yok. Aldatmayan erkek yoktur haklısın. Sadık kadın da yok gibi bişey. İllaki fiziksel aldatma olmasğna gerek yok, beynen yapılanda aldatmadır. Şimdiki kızlür zengin erkek peşinde. Erkeklerde zengin kadın peşinde. Aşk , sevgi, her şey yalan dolan, oyun rol olmuş. Bu yüzden karşı tarafın gerçekten seni sen olduğun içinmi, paran içinmi, kıskandırmak içinmi, bişeyden kurtulmak içinmi, yara bandı olarak kullanmak içinmi, evde kaldım mecburen evleneyim demek içinmi... Daha çok sayarım. Hiç kimseye güvenim kalmadı. Tek bildiğim 💵💵💵 bunsuz olmaz.
NOT : Param varsa, zenginsem, böyle rezilliklerde işim olmaz. Sadık kalır, kimseyi kandırmam, günaha da batmam. Çaresizlik olursa desek daha doğru olur. Allah çaresiz bırakmasın, doğru yoldan ayırmasın. AMİN
Kadınlar aldatmaz ya çok zor durumda kalmadıkça orada sana katılmıyorum mutlu edersen o kadını her haliyle parayada gerek yok o erkeğin gözlerinin içine bakınca o kadın gülüyorsa tekrar tekrar aşık oluyorsa dünyanın en fakir erkeği olsun kadın aldatmaz kadın sevince dünyalar bir yana o erkek bir yana olur mevzu bahis konu o erkeğin tavrı kişiligi ve karakteridir tipmiş parasiymiş bunlar hikaye kadın severse ömrü boyunca unutmaz o erkeği ama erkekler o kadar derin sevmez gel geç ilişkilerin esiridir onlar için güzel ve çirkin kadın vardır durum böyle
İşte yukarıda yazdığım gibi. Çaresizlik olursa dedim.(Herkes için demeyelim. Arsız kadınlarda var, unutmayalım) Ben o arsız kesimden değilim
Kendini fazla kandırma derim. Polyanacılık fazla oynuyorsun. Çokta güvenme karşı cinse, yıkılırsın demedi deme. Yıkılırsan haber et, enkazını temizleyeyim
Doğru diyorsun mesele şuna benziyor mesela benim kardeşim hasta hayatı boyunca kullanmak zorunda olduğu bir ilaç var ilacı bitti gece ansızın durumu kötüleşti o ilacı alması gerekiyor cebimde para yoksa ne yapacağım en yakın eczanenin camını kırıp içerden o ilacı bulup çalacağım ki Allah kimsenin başına bu durumu yaşamasini bırak ihtimalini düşünmesini bile izin vermesin hırsız miyim evet teoride evet ama değilim zorunluluktan oldu kimse gidip eczaneden ilaç çalmaz bunun gibi
Oha ya ciddi misin sen kadınlarda öyle aldatır mı biz erkekler aldatiriz da sizde de durum böyle mi
Herkes aynı bok
Herkes deme işte erkekler 5 se kadın 2 dir
Ama dedigin doğru be hepsi aynı insanoğlu değil mi hepimiz nankörüz kadınıda erkeğide hiç kimseye güven olmaz haklısın kardeş
Ben herzaman haklıyım kardeş. Hiç yanılmadım insanlar konusunda. Engin fikirlerimden faydalanın istedim. Çok şanslısın ha, benim gibi Muhteşem biriyle konuşma fırsatın oldu. Keşke bende sen gibi şanslı olsam. Aslında ben çok iyi bir insanım, insanına göre iyiyim artık. Eskiden herkese karşı iyiydim, baktımki ben kötü oluyorum, eziliyorum. Dedim tm dur, bu insanlar sen gibi değil. İnsanları anladım, geç anladım belki ama anladım. insanın kirpiğinin oynamasının sebebi bilirim
İyi bir insansın zaten şüphem yok verdiğin kaliteli cevaplardan anladım bana polyanacilik oynuyorsun dedin haklısın gözümü açmam lazım biraz safim çünkü insanlar iyi niyeti çok güzel bir şekilde suistimal ediyorlar kullanıyorlar bir laf var ya önce niyetimden kaybettim sonra iyi niyetimi aynen öyle durum ya benim bir korkum var danışmak istiyorum sana ben şimdi ilerde evleneceğim ya ayıptır söylemesi maddi durumum iyi sakın tabiatlı biriyim empati kurabilirim eşimi anlar ona göre hareket ederim ama tek korkum cinsellik ya onu tatmin edemezsem beni aldatır mı sence sırf bu yüzden sadece cinsellikte kötü olduğum için :( cidden çok korkuyorum
Valla şans meselesi. Kötü bir kadına denk gelirsen herşeyin tam olsa, cinsellikte uçsanda sana yanlış yapar. Anlattığın gibi bir insansan eğer, problem sadece cinsellikse, ve bu yüzden sana yanlış yapılırsa, büyük ayıp etmiş olunur. Ayıbı bırak böyle insana insan da denmez. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın bizleri amin. Farzetki ben bekarım, eğer yazdığın gibi maddi gücün yerindeyse, bana iyi bir yaşantı sunuyorsan, kısıtlama yoksa, bolluk ferah içinde yaşatıyorsan, cimri değilsen, merhametliysen, saygılı, terbiyeli, anlayışlı, konuşkan biriysen, sinirin yoksa, içkin kumarın yoksa, bir kusurunda cinsellik oluversin. Ben seni havada kaparım, böyle insan kaçırılmaz. Çünkü hayatta herkesin bir eksiği vardır.
Doğru bu arada seninle tanışmak isterim bu bahsettiğin özelliklerin bir çoğu bende mevcut bekarım konuşmak isterim seninle yaşım 30 bu arada hiç evlenmedim
Tanışmayalım, böyle güzel. Sohbetin tatlıydı teşekkürler. Allah gönlüne göre versin🙂Kendine iyi bak 🙋🏻♀️ Soru sorduğunda haber ver, yanıtlamaktan memnun olurum.🙃
Neden tanışmak istemiyorsun onu anlamadım kötü bir söz mü söyledim söylediysem affola hakkını helal et ne bileyim halbuki seninle iyi anlasacagimizi düşündüm hissetmiştim en azından nedenini söyleseydin :(
Seninde sohbetin çok iyi herkese yazılan biri değilim kendimi sana yakın hissettim herkes bir şansı hak eder yaşım mi senden küçük sorun ne :(
Bir dakika aaaaaaaaaaaa şu an benim jeton düştü yukarda sen farzetki bekarim demişsin sen evlisin harbiden bilmiyordum seni ben bekar biliyordum pardon ya sorry yanlış anlaşılma oldu kusura bakma 🤚🏻
1_Evliyim
2_Yaşım senden büyük
3_Bekar bir adamın hayatını yakamam.
4_Ben bu dünyaya gelmiş, en doğru, dürüst ve çok iyi insanım. Ben insanın başına gelmiş büyük bir nimetim. Bu nimeti başımdaki anlamıyon, bir gün ben ayrılacam inşallah bundan, o zaman o nimetin değerini anlayacak. Şu an değerimi bilmesini istemem, çünkü sevmiyorum. Sevmediğim birinin beni sevmesi pekte umrumda olmaz. Bana dua et dileklerim gerçekleşsin inşallah amin. Bütün istediklerin en kısa zamanda gerçekleşsin diye dua etsen çok sevinirim🙂
Yaşın çok iyi. Acele etme evlilikte. Aslında sana çook vereceğim tüyolar va da neyse. çok uzatmaya gerek yok. Başka sorularda görüşmek üzere🙋🏻♀️
Diyeceksin iyi bir insanım diyorsun, para için neler yaptın, böyle iyi insanmı olur dersen haklısın. Ben sinirimden, yaşadığım insan yüzünden, çaresizlikten , mecburen , evet mecburen böyle düşünmek zorunda bırakılıyorum...
1 evet şu an öyle ama dualarım seninle umarım ayrilirsin
2 yaş konusu benden büyükmüşsün ne kadar büyüksün bilmiyorum ama benlik bir sıkıntı yok bence sevdikten sonra hiçbir engel yok
3 asla tam aksine bundan buyuk bir sevinç kıvanç duyarım keşke olsa kabul etsen gerçekten istiyorum seni ben her türlü kabulum
4 kesinlikle buna layıksın hayatında yeni bir sayfa açıp mutlu olmanı isterim çünkü gerçekten sevgiyi saygıyı sonuna kadar hak ediyorsun seninle bekarken karşılasmak için nelerimi vermezdim ya şu an cidden şaka yapmıyorum üzüldüm ya imkansız mı diyorsun yapma işte gitme nolur
Hayir ya aklımda bile geçmedi öyle biri değilsin sen olgunsun seni hiç görmedim bile ama ne bileyim ama sanki frekanslarimiz tuttu ruhen sana çekildim
Bana ayrılırsın diye dua etme. şöyle dua et. Allah ne diliyorsan, istiyorsan, gönlünde ne varsa en kısa süre gerçekleştirsin de. Eşimin kıçına tekmeyi koymayı allah bana nasip etsin. Nasit etsinki intikamımı alayım. Allah bana sınırsız para versin, versinki eşimi bende parayla ezeyim. Tıpkı yıllarca beni ezdiği gibi.
En iyi intikam ayrılıp o yokmuş gibi hayatına devam etmek olur 0 dan başlarsın
Allah ne diliyorsan, istiyorsan, gönlünde ne varsa en kısa süre gerçekleştirsin öyle diyim öyle temenni edeyim o zaman inşallah mutlu olursun beni boş ver imkansız anladım zaten ayrilirsan ondan intikam alırsın çok iyi düzgün bir erkekle evlenir misin merak ettim
Amin inşallah sağol. Büyük konuşmak istemem. Aslında bundan kurtulursam maddi gücümde yerindeyse evlilik düşünmem. Farzetki düşündüm saydığım özellikler olursa, olgun yaşta isterim. Diğer bişey eklemek gerekirse Annenin babanın tek çocuğu, evlenip ayrılmış olabilir, evlenmemiş olsa daha iyi olur, bir çocuğuda olabir, olmasa iyi olur.45_50 yaş olsa daha iyi olurdu. Benden büyük olması tercihim. Yukarıda saydığım özellikler lütfen eksiksiz olsun. Buneydi şimdi resmen sipariş verdim🤣 bana neler konuşturdun , şu yazdıklarıma bak. benim kalbim, beynim, dilim aynı anda hareket eder. Pat diye söylerim ben. Allah'tan kim olduğumuz burada belli değil, yoksa rezil olmuştum🤣🤣🤣
Ahahahhaha bu arada 45 50 dedin yaşın kaçtı senin 😂
Senden azcık büyüğüm.
Bir şey sorcam çekiniyorum 😅 kendinden küçük fit bir erkeği hiç arzuladin mi fiziksel olaral
Olarak
Hayır
Dobra kadınsın vesselam 😅
Eyvallah 👍🏻
Bir erkegin cinsellikteki isteği performansı önemli mi sence evlilik için sürekli istekli olması mesela kadın bıkıp usanır mi rahatsız olur mu ya da tam tersi çok çok ilgisiz isteksiz olması ve kötü olması performansı kadın için aldatma sebebi olur mu
Kadınına göre değişir. Benim için cinsellik en son planda gelir. Saydığım kriterler daha önemli ben için. Yemişim cinselliğini Cinsellik için aldatmam. İşim olmaz.
Vay be ilk önce adam olsun diyorsun bende aynı düşüncedeyim ama tek farkımız cinselliğe düşkün olmam bende ikinci sırada geliyor cinsellik ilkte karakter olacak haaa unuttum bir de bende hafif ırkçılık var ya Kürtleri hiç sevmiyorum :/ yalan yok dürüstüm
👍🏻aynı fikirdeyim
32 yaşındaymissin neden 50 dedin ki cok büyük olmuyor mu 😅 yaş olarak hemde cinsel hayatı bitmiş olur onun öyle değil mi
Konuyu kapatıyorum artık, çok uzadı. İyi akşamlar. Bu konuda artık cevap yazmacağım tmmı.
Özur dilerim seninle iyi anlaştık fazla ileri gittim anlaşılan aaaa bu arada soru soracaktın sormayı mi unuttun yoksa beceremedin mi sormayi😂😂
Sana laf yetiştirmekten fırsatımmı oldu. Az durmadın soru yağmuruna tuttun. Mahalle muhtarı gibisin
Ahahhaha haklısın valla soru bombardımanina tuttum seni 😅 sen sor sorunu
😒 😒
Soru sordum cevapla🤣
Ahahahhaha sorunu görünce güldüm 😂😂😂😂😂 ayıpsın tabi söylüyorum rakamları yaz 13 46 60 17 9 88 umarım inşallah çıkar ve paranın hayrını görürsün inşallah zengin olursunnnnnn
Zengin olunca seni bulacam 🤣
Bizi görmezsin beeee 😂😂😂 unutuluruz 😂
Görürsün👊🏻
Keşke olsa bu o altı rakamda tutsa ve beni bulsan tek kuruş istemem senden sadece dudağıma bir buse kodurmani isterdim dunyalar benim olurdu herhalde en az bende senin kadar sevinirim bu duruma 😂
Hele zengin olak. Bırak dudağı, kulağı, burnu. Ben seni bulacam meraklanma, sen bir yere kıpraşma. Zengin olmazsam beni bekleme. Zengin olursam seni unutmam, seni çok merak ettim niyeki acaba 🤔
Hadi inşallah tutar tutmazsada yine ben oyniyim ben tuttururum belki altiliyi milyoner olurum seni alırım ahahhahahah nerede o şans tuttursak senin karşına çıksam sen kabul etmezsin beni :/
Hangimiz zengin olursak birbirimizi bulak🤣🤣🤣🤣🤣Bugün ne gündü yaa. Sana laf yetiştirmekten, yorum yazmaktan beynim aktı 😆😆yoruldum gidemde süt içem
Ahahahhaha keske ya sen bulamazsan ben bulayım çıkayim karşına ansızın öylece bana bakakal o süt içen bal dudaklarına yapışayim ah bee şimdi zengin olmak vardı deli gibi milyoner seni gelir alırdım beeee 😂 bu arada iç iç sütünü yarasınnn
Profilimde yeni soru sordum soruma cevap vermeni isterim beklerim :)