Merhabalar benim uzun zamandır hoslandıgım biri var, Şu an üniversite 3 o ben üniversite 1..
Lisedeki haline kadar bilirim onun. Yeni taşındık bu binaya ama taşınmadan önce onların ailesiyle görüşürdük misafirliğe falan giderdik vs. Arkadaşlarıma anlattım bu çocugu olmayabilir dediler hoşlandığı başka biri olabilir dediler. Bi arkadasım aramızdaki 2 yasın sıkıntı olabilecegini düsündü bence cok sacma. Sıkıntı onla hic muhabettimiz olmadı ama ara sıra karsılastıgımızda bana bakıyordu sürekli, ben fark ettigimde hemen geri ceviriyordu kafasını. Sizce nasıl yakınlasabilirim? lütfen yardımcı olun biraz cekingenim bu konuda. (Ek olarak altımın karsısında oturuyor.)
Lisedeki haline kadar bilirim onun. Yeni taşındık bu binaya ama taşınmadan önce onların ailesiyle görüşürdük misafirliğe falan giderdik vs. Arkadaşlarıma anlattım bu çocugu olmayabilir dediler hoşlandığı başka biri olabilir dediler. Bi arkadasım aramızdaki 2 yasın sıkıntı olabilecegini düsündü bence cok sacma. Sıkıntı onla hic muhabettimiz olmadı ama ara sıra karsılastıgımızda bana bakıyordu sürekli, ben fark ettigimde hemen geri ceviriyordu kafasını. Sizce nasıl yakınlasabilirim? lütfen yardımcı olun biraz cekingenim bu konuda. (Ek olarak altımın karsısında oturuyor.)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sakın olma. Benim de başımdan geçti kesinlikle yani. Ailelerimiz çok iyi anlaşıyordu ama olmadı şimdi her şey bok oldu
Öyle mi dersin bilemiyorum zaten olacak gibi değil sanmıyorum benim cesur davranacağıma. Ne geçti ki başından cok mu sıkıntı cıktı?
Yaş sorun olmaz ama başka biri var mı onu anlamak lazım
Sizce nasıl anlayabilirim? Samimi değilim ya bir iki kez konustuk ya konusmadık. İlk basta yakınlasmak lazım degil mi? Sizin bir fikriniz var mıdır?
Yakınlaşma şöyle olur selam verirsin sohbet edersin öyle zamanla sorarsın sevgilin var mı diye
Doğru diyorsun aslında sohbet kurmada sıkıntı yasamam ama hoslandıgım biri olunca dahada korkup cekiniyorum, dediğin gibi selam vermeliyim.
Korkulacak bir şey yok çünkü o bilmiyor senin duygularını
Seviyorsan git konuş bence
At yatağa ya seve seve ya da * *