Selam sıhhat ile başla yavaştan ağzını yokla sevgili si falan var mı varsa kader be kardeşim yoksa da unutamadığını ve bu kadar yılın hemen gözünde bitmediğini söyle
Bana bir daha yazma, ben bir başkasını seviyorum demişti. Kaç tane hesaptan engelliyim biliyor musun? Bütün fake ve kendi hesaplarimin hepsinden engelliyim. Bana karşı o çocuğu savundu. O çocuğa zarar verirsen senin canını yakarım falan demişti. Sen benim yerimde olsan yinede mesaj atar mıydın
Aslında bir adım nolcak ne kaybeducen en fazla yine engeller sen de önüne bakaarsin şu na kimse olmup olmaması merak konusu ve bu senin önüne bakmamana neden oluyo yani belirsizlik her şekil kötü
Benim bir başkasına tercih ettiğin den haberim yoktu ilk başta. Yalvardım nerdeyse nolursun ayrılmayalım diye. O da yok dedi. Artık konuşmayalım dedi. Güller aldım , ayıcık aldım. Gülleri kabul etti ama ayıcıgı kabul etmedi. Yine yalvardım. Yani beni yalvartti. Ama sonradan farkettim ki bir başkasıyla konuşuyormuş. Ölü gibi bir şey oldum. Ama unutamadım. Yinede mesaj atıyım mı?
Ben direkt lafa firen taraftayım ya uzatmayı sevmem tek mesaj halinde duygularını dök diğer türlü ne yazsam ne cevap versem konuyu nasıl o yöne çeksem falan sıkıntı ya
Keşke sevmeseydim keşke aşık olmasaydım. Saçlarıma aklar düştü. Keşke kimseyi sevmeseydimde bunları yasamasaydim. Ben bir başkasını seviyorum dediğin kemiklerim sanki kırılmış gibiydi. Benim gibi aşık olma zaten.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Neden terk etmişti. Ve şu an onun hayatında biri var mı
Sebepsiz yere terketmisti.
Bir başkasıyla konuşuyormuş o yüzden terketmişti.
Şimdi konuştuğu birisi var mı bilmiyorum
Knk aldatmaya yönelik davranış. Ondan hayır gelmez yazma.
Evet kanka bencede yazmayim.
Ama unutamıyorum ne yapmalıyım
Knk bi çocuk için 3 yıl terapi gördüm. Agır ilaçlar kullandım hayla resmini gördügümde darma dumanım. Başkasındam fikir al bence
Sağolasın kanka 😔
Yaz kaybedeceğin bir şey olmaz
Ne yazıyım ilk mesajı
Selam sıhhat ile başla yavaştan ağzını yokla sevgili si falan var mı varsa kader be kardeşim yoksa da unutamadığını ve bu kadar yılın hemen gözünde bitmediğini söyle
Sebepsiz yere terketmisti.
Bir başkasıyla konuşuyormuş o yüzden terketmişti.
Şimdi yine de konuşuyum mu
şu an o başkası yoksa yaz.
Eğer var olduğunu düşünüyorsan sallaa sana kız mı yok
Kız Yok kanka.
Birde unutamıyorum çoğu kez aklıma geliyor.
Hiç bir kız benimle sohbet bile etmek istemiyor
Yaz beee ne kaybediceksim sana dert olacagina ona dert olsun kral
Onu nasıl sevdiğimi anlat inandır sevgine gerisi gelir
Sebepsiz yere terketmisti.
Bir başkasıyla konuşuyormuş o yüzden terketmişti.
Şimdi konuştuğu birisi var mı bilmiyorum
Sormadan ogrenemezsin
Belki de kimse yok ne bilecen
Ya o da seni bekliyosa
Nasıl durabiliyosun
Bana bir daha yazma, ben bir başkasını seviyorum demişti.
Kaç tane hesaptan engelliyim biliyor musun?
Bütün fake ve kendi hesaplarimin hepsinden engelliyim.
Bana karşı o çocuğu savundu.
O çocuğa zarar verirsen senin canını yakarım falan demişti.
Sen benim yerimde olsan yinede mesaj atar mıydın
Fakeden mesaj mi atmistin nasıl engelledi seni merak ettim
Aslında bir adım nolcak ne kaybeducen en fazla yine engeller sen de önüne bakaarsin şu na kimse olmup olmaması merak konusu ve bu senin önüne bakmamana neden oluyo yani belirsizlik her şekil kötü
Benim bir başkasına tercih ettiğin den haberim yoktu ilk başta.
Yalvardım nerdeyse nolursun ayrılmayalım diye.
O da yok dedi.
Artık konuşmayalım dedi.
Güller aldım , ayıcık aldım.
Gülleri kabul etti ama ayıcıgı kabul etmedi.
Yine yalvardım.
Yani beni yalvartti. Ama sonradan farkettim ki bir başkasıyla konuşuyormuş.
Ölü gibi bir şey oldum.
Ama unutamadım.
Yinede mesaj atıyım mı?
Sevse gelirdi yaaa
Mesaj atıyım mı şimdi.
Yazzzz
Ne yazıyım ilk mesajı
Ben direkt lafa firen taraftayım ya uzatmayı sevmem tek mesaj halinde duygularını dök diğer türlü ne yazsam ne cevap versem konuyu nasıl o yöne çeksem falan sıkıntı ya
Sebepsiz yere terketmisti.
Bir başkasıyla konuşuyormuş o yüzden terketmişti.
yinede yazayım mı
Aldatmış ama empati yapıyorum senin yerinde ben olsaydım yazardım sonra pişman olurdum
Neyse vazgeçtim yazmaktan.
Sağolun hanımefendi 😔
6 senedir neden yazmadın birden yazma isteği geldi
Çünkü beni bir başkasına tercih etti.
Onu affedemiyorum. Ama unutamıyorum da.
Ne yapacağımı bilmiyorum.
Vayyy beeeee
Öyle ya , bu kız beni bir başkasına tercih etti.
Ama bir türlü unutamıyorum.
İlk aşık kızdı. Ondan önce sonrada kimse hayatımda olmadı.
Ne asklar var biz de kendimizi asigiz saniyorz
Keşke sevmeseydim keşke aşık olmasaydım.
Saçlarıma aklar düştü.
Keşke kimseyi sevmeseydimde bunları yasamasaydim.
Ben bir başkasını seviyorum dediğin kemiklerim sanki kırılmış gibiydi.
Benim gibi aşık olma zaten.
Yaz...
Ne yazıyım ilk mesajı
6 yıldır seni unutamadım yakalarsam öyle bir s1keceğim ki... yaz
Senin gibi bir kıza böyle konuşmak yakışıyor mu?
Yakışmıyor ama benim şeyimde pek değil sonuçta sanal ortam
sanal ortamda olsa soruma cevap verdiğin için teşekkür ederim.
Sağolun
Rİca ederim
Kaç yaşındasın
Yaşım ile sorunun arasında ne alakası var
Kaç yaşında ilk aşkına rastladın bunu merak ettim, hala unutamamış olman çok büyük ve güzel bi olay çünkü
24 yaşında aşık oldum.
Hayatım ilk sevdiğim kızdı.
Ondan önce kimseyi sevmedim.
Şuanda 30 yaşındayım.
Ondan sonra da kimse olmadı hayatım da.
Helal olsun ama kızın seni bırakma sebebi pek iyi değilmiş. Artık daha farklı birine şans vermeyi dene bence.
Sağolun hanımefendi 😔😟.
Başka birisiyle de olmuyor.
Sanki kısmetim bağlandı gibi