Bu kişilik ile alakalı bir şey bence şu şıpsevdilik olayı mesela benim gerçekten etkilendiğimi anlamam karşı tarafı sevdiğime yani ilk duyduğumda kabul etmem bile benim içimde bir ayımı aldı kendi kendime kabul etmem
aşk zamansız gelişir aşk, kadın ya da erkek tarafından farklı algılanmasına imkan olmadığından yanlış tespittir tabii burada aşk derken gerçek aşktan bahsediyoruz, iki günlük olanlarından değil farklı tarafı ise, kadınlar duygularını daha çok belli ettiğinden aşk acısını daha çok çeker algısı uyandırır erkek de çeker mutlaka sadece kadın kadar açık etmez duygularını olay budur yani..
Erkekler düz mantık “Ya var ya yok, aşık veya değil” aşıksa da şakkadanak aşığım der. Kadınların olayı biraz daha farklı “Beni seviyor mu? Acaba o doğru kişi mi? Benimle ilgileniyor ama kullanacak mı beni? Beni kaldırabilir mi? Vs vs “ kadın aşkta bile mantık arayan bir varlık ve erkek zaten mantıksızlık abidesi bir yaratık. Mantık olsa erkekte savaşlar çıkar mıydı!…
Evet, erkekler kolay kolay asik olan canlilar degiller. Ben ilk gordugum an vurulmustum ama esimin asik olmasi zaman aldi bence en bastan beri asigim diyordu ama ilgisi zaman gectikce artti. Baslarda daha soguk mesafeliydi simdi oyle degil 🥰 bakislarindan bile belli zamanla asik oldugu.
Benim fikrime göre , yıldırım aşkı pek olmaz. Çok nadirdir. Bununla birlikte , aşk kana yavaş yavaş nüfuz eder. Çoğunlukla , önceleri kabul etmek istemezsin , oysa çoktan tutulmuşsundur. Bunun böyle olması, sağlıklı bir durumdur. En azından , ben öyle düşünüyorum.