Arkadaşlar bu kıza ne yazmalıyım, nasıl yaklasmaliyim?

Merhaba arkadaşlar şimdi ben iki gündür Instagram'da bir kızla tanıştım kızla aynı uniden mezunuz ilk mesajı ben attim gayet düzgün bir üslupla konuşma devam ediyor ama bazen 20 dakikada bir cevap veriyor bazen ben de öyle geç yazıyorum ama kız yazdıklarına bakarsa diyalogtan şikayetçi değil sizce bu kızla nasıl yaklasmaliyim ne kadar zamanda cevap vermeliyim nasıl sohbeti devam ettirmeliyim?
Arkadaşlar bu kıza ne yazmalıyım, nasıl yaklasmaliyim?
Cevapla