Güncellemeler
+1 yıl
"" "Bu sözümün sonuna kadar arkasındayım. Çünkü bazı erkekler kadınları kandırıyor. 'Şöyle bir insanım, bekarım, boşandım, boşanıyorum' diye yalanlar söylüyor. Flört ederken her şey güzel gidiyor. İste TC kimlik numarasını, bak siciline. Temizse işi de uzatma bas nikahı, evlen" açıklaması izleyenler tarafından hem alkışlandı hem de kahkahalara sebep oldu. "" hahhshshs
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Apcak gbt mi bakacak 😀 kredi noti mal varligimi 🥸🙂
gbt tabi ki hshhs
Malum seda sayan soyleyince aklima ilk para geldi ki zaten devir menfaat devri fagsgshhs
zaten bızım kızların gereksız egoları ve havaları var bıde bunumu cıkartıyorlar
ego mu adam uyuşturucu kaçakçısı oldugunu kendi mi diyecek sana tabi ki tc no isteyip bakıcaksın siciline
boş konuşma türk kadınlar para avcısı dolandırıcı kendını satar bellı etmez
ozaman bızde tc alalım
tamam al sana alma mı diyolar belki fuhuşta baskın yedi siciline işledi sana kendi mi gelip dicek
ama gerek yokkı bunları akıllı ınsan zaten anlar
nesinden anlican karşına geçmiş ayet hadis konusuyo hshshs
yaw ben anlarım sen anlamıyorsan yapacak bırşey yok ama tabı genede mantıklı aslında bıraz düşündümde
yalana yer yok evlı degılım dıyıp evlı cıkan falan ama bırde böyle bırşey var kafana göre GBT sorgulayamasın polısde tanıdık olucak
var benim tanıdıklar ama haklısın bi arkadaş bulsam iyi olur polis
benım Tc mı ılk olarak GBT yaparsın merak edıyorum ne cıkar acaba
Veriyorum birinden istemiştim sabıka kaydı çıktı
al işte aşko bu kadın o kadar haklı ki
Yarın gidem manitamdan da isteyemhdjdfn
nası istiyosun tc no
iste nolcağı belli değil bunların hshsh
Medeni durumuna inanmadım😂 sağlık çalışanıydım o dönem enabızla alakalı bi şeyden istedim orada da darp tanılarını vs buldum
HAHSHSHSHSHSH kızz ben de sağlık içindeyim ben istemesem de zaten tc rahat bulurum
Cok yargısız insan dinlerim cok da güven veririm (niye ben de bilmiyorum) o yüzden zaten kimde ne varsa söylüyo bana
aşko ben de çevrem geniştir okulda kim napmış napmamış kulağıma gelir hep ama bu olay bambaşka
Çok boş yapıyorlar
nesi boş adam bekarım diye yalan söylüyo bi bakıyosun evli ya da sicili dolu
Bu tür şeyleri anlayamayacak kadar kör, saf ve bu kadar güvensizseniz ilişki yaşayacak seviyede değilsinizdir bu kadar basit.
Yav TC kimliğide istemezsin be kardeşim
tam tersi istenecek şey
Bence siz toplanın kendi aranızda bir teşkilat falan kurun ya. Polis gibi GBT sorgulamasi yapın. Bu kadarına pes harbiden. Şahsen benden böyle bir şey istense saniyesinde yol veririm
sen de iste karşındakinin ne çıkacağını biliyo musun belki genelevde basıldı siciline işledi
Delikanlınin kadını erkeği olmaz dürüst bir insan ise zaten durumu anlatır. Yok değilse de hiç bir yalan saklı kalmaz elbet ortaya çıkar. Bu kadar boş muhabbetlere takılmayın
tamam da sen tanımadığın birinin dürüst mü delikanlı mı oldugunu nerden bilceksin. gayet de yalanlar saklı kalıyo
Valla bir insanın her halinden bir ders çıkarırsan çok uzun sürmez onu taniman
40 yıllık karı koca birbirimizi hiç tanımamışız diye boşanıyor aynen :DD
Max TC kızı...
max tc kızı mı. zerrin özer gibi koca örnek var önünde kadın 2 yıllık sevgililik ardından evlendi. 3 gün içinde boşandı çünkü adamın gbtsine bakmamış ki. adamı dolandırdıkları ifşaladı bu adam dolandırıcı diye kadın 2 yılda anlayamamış. ha sen diyosan ki ben mucize doktor gibi gözümle bt çekiyorum o başka
Gerçekten herkesi aynı sanıyorsunuz. Eminim ki sana tcsini verecek on binlerce canım vardır. Yemin ederim bu yazılanları gördükçe sizin yüzünüzden evlilikten sevgiden iyice uzaklaşıyorum
Oraya S A L A K yazdım.
ben herkesi aynı sanmıyorum ama kimin ne çıkacağını da bilemezsin. zaten ben sağlık içindeyim birine tc ver dememe gerek yok hastane işlemlerinden bile rahatlıkla bulurum
sevgiden uzaklaşacak bişe yok sen de iste katille mi konuşuyosun mafyayla mı nerden bilceksin
Yav kardeşim ben de bulurum ben de devlet kurumunda çalışıyorum. Ama neden bir insana sormadan bunu yapayım? Sorarım yani bir suç işledin mi bir sabikan var mı? Karşında ki insana bunu söylersen kırılır direkt TC ver demek olmaz yani
evet dicek ki benim sabıkam var fuhuştan hüküm giydim ne kadar safsınız ya
Siz çok zekisiniz bildikleriniz yanıldıklarınıza yetmiyor
Niye ki?
poliste gbt baktırıyo jsjshs
Saygısızlık bence. Özellikle kişiliğe saygısızlık. TC vermeyi kabul edenin başta kendisine saygısı yoktur 🥲. Çünkü karşındakine güvenmediğinin açık kanıtıdır. Güvenin başlamadan bitmesine sebeptir.
neresi saygısızlık evliyim diye yalan söylemesi saygısızlık olmuyo mu? ya da bi kadın eskort olsa fuhuş operasyonunda basılsa ve bu da siciline işlese gelip sana kendisi mi dicek ben fuhuştan hüküm giydim diye? daha dün selam verdiğin kişiye nası hemen güvencen ayrıca sen de iste
Güvenmiyeceksin, tanıyacaksın. Bu arada insanların içini bilemeyiz yaptıklarıyla 😂. Ha dersen ben hemen güveniyorum, o senin saflığından. Normal bir ilişki ilk günden son güne kadar mesafeli olmaktır. Yani belli bir mesafe hep olacaktır. Bu, TC kimlik vermemek de olur, aile işlerine burun sokmamak da olur. Yani dediğim gibi kişiye saygısızlık başta.
tamam da tanıyacaksın diyosun. elini uzatıp merhaba ben uyuşturucu taciri diye mi tanıtıyo insanlar kendini sana.
Telefon diye bir şey var. Ordan onun hakkında sorular sorup, cevaplarını alabilirsin. Olmadı sıkıştırırsın ama suçlu muamelesi görmek, bir insanın isteyeceği en son şeydir, suçluysa da bunu araştırman lazım. Yani GBT değil de sorgulayarak, gizliden. Temiz bir insan ise, senden uzaklaşacağını garanti edebilirim. Ben şahsen böyle bir saygısızlığı kişiliğime hakaret olarak algılayıp muhattap bile olmazdım.
Temiz bir insansa TC istediğinde* olacaktı
telefona kendisine soru sorup cevap mı alıcam? yeni tanıştığın insan nolduğu belli değil. sabıkan var mı desen varsa ne dicek evet var adam öldürdüm müebbet yedim de aftan çıktım dışarı mı dicek. fuhuş operasyonunda otelde baskın yedim çıktım mı dicek. saygısızlık falan değil sen de iste sor bak bu devirde kimin noldugu belli mi
Psikiyatriye görün.
gerek yok dersini okudum gayet de psikolojisi yerinde bi kızım
Şaka yapmıyorum. Dalga geçmek için söylemiyorum. Gitmelisin.
aşko olabilir herkesin bi psikiyatriste görünmesi gerekir zaten şu hayatta. senin de ihtiyacın vardır herkesin olabilir yani
ama benim gitmem gerekse bile bu konudan dolayı değil
Gidecek misin?
aşko sen görün benim gitmemden sanane. bende hocalar sorun görse zaten çeker beni konuşurlardı
Anlamadım 😂
tc no ile gbt baktırıyo poliste işte evli mi sicili nasıl