İnsan, sadece kandırılmak isteyen bir kişiyi kandırabilir, içten içe sevilmek isteyen bir kişiyi kendine sevdirebilir/ya da tavlayabikir zaten. Yani bir bakıma, durduk yere, zaten bizi sevecek ya da beğenecek birisi için aşırı üstün çaba-gayret göstermemize ne gerek var ki? Aşırı abartı çaba gösterilerek sevecek olan karşı taraf, her zaman egolu olacaktır. Arkamdan koştu zaten diyecektir. O yüzden gerek yoktur. Kadınların bu tuzaklarına düşmektense, sap kalıp en azından bir süre daha bu ilişki-entrika-üreme üçgeninden uzak durmak en iyisidir 😀😀
Hayır öyle bir şey yapamıyorum. Kendim de çok iltifatlara kulak asan biri değilim iltifat edebilen biri de değilim. O yüzden karşı cins iltifat da tabii olacak olsaydı kesinlikle sınıfta kalırdım. Ayrıca zaten bana ne bunlardan benim başım bağlı. 🤦😂
İltifat ile tavlamam çünkü bana iltifat eden erkekten hiç hoşlanmam. Direkt avcı modeli imajı veriyor aynı hataya kendimde yaparak düşmem. Sıcak (samimi) bir sohbet yeterli bana göre. Tabi bakış açısı da uyumlu ise
Gereksiz iltifatlari yersiz bulurum. bu yüzden kolay kolay iltifat etmem ama hayatıni ve hikayesini bildiğim bir kadına da saygı ve gurur duyarım elimden geldiğince pamuklara sarar ve yanında olurum ama gel görki kadınlar nedendir bilinmez verilen kıymetin değerin kıymetini bilmiyor ve anlamıyor 🥱
Hiç öyle bir girişimim olmadı şahsen.. İltifat bana çok samimi gelmiyor. Kendi adıma öyle en azından.. Yapmacık ve olmayan bir şeyi söylemek bana göre iltifatın tanımı.. Onda gördüklerimi söylerim ben. Bunun da ne kadar içimden geldiğini ben bilirim sadece.. Başkası edince anlayamam neresinden ettiğini..
Ayrıca tavlanıyorsa böyle, pek bir övgü almamış demektir.. Her iltifata düşerse yerden kalkamaz..
yersiz ve gereksizi iltifat çok sıkıcı sürekli iltifat eden biri bunaltır insanı buna düşen kız warsa aşırı saftır. bana bu sitede sürekli iltifat eden bi kaç kız denk geldi sıkıldım engelledim. yapmayın böyle saçmalıklar
Ya bu benim yediğim en büyük nane birini seviyosam gözümde mükemmelleşiyo ve hoşuna gidiceğini bildiğim iltifatlar ettiğimde sadece g. t kaldırmaya yaradığını farkettim içimde tutucam bundan sonra yordular beni