Gözlerine kalbim muhafaza olsun, içi de aşkınla sevginle dolsun


Moralimin bozuk olduğunu bir hareketimden anlaması, tüm sırlarımı ona çekinmeden anlatmam ve büyük dikkatle dinlemesi, sıcacık gülümsemesini, ilgisini ve aşkını, ders anlatırken anlamam için ince ince anlatmasını, yeri geldiğim de babam gibi sırf utandığım için doktor randevusunu benim yerime almasını ohooo daha çok var çok
Ayy hiç bir şeyini kavanozda saklamak istemem, öküz ve soğuk nevaledir kendisi o yüzden komple kendisini kavanoza sokarım özelliklerini çöpe atarım 😂😂
Sıcaklığı
Cevap
14Cevap
O sıcak kanlılığı 😃yaydığı o pozitif enerji her onla konuştuğumdaki o heves arada kekelemem oluyordu bu sebeple
Sanırım ben sevgili adaylarımı kavanozda sakladım, öyle saklamışım ki yerlerini bulamıyorum. İşin kötü tarafı da hiç eksikliğini hissetmiyorum😂
Sevgilim yok ama ilgisini ve sadakatini derdim sanırım. Gerçekten sevdiğim birini kaybetme korkusu yaşamak istemiyorum.
Sevgilim yokta sevdiğim çocuğun bana göz kırpması kıskanması 😊😊 ve hep ismime cim ile hitap etmesi
Gizemini.. Zira 2 senedir beni ona bağlayan en belirgin özellik
Ne ozelligi 🤓 direk kendisini bir saklama kabina koyup muzeye kaldiralim “tabi ex “
Hiç olmaması mesela en güzel özelliği
Sevgilim yok kendi özelliğimi saklarım
Sert duruşunu bide donunu
Sadakatli bir sevgilim olsa sadakatini saklardım
Bana bakışını Neşesini herşeyinii
Sevgili yok
Eglencesini
Tatlılığını
Şefkatini
Mimiklerini
Burdan söyleyemem ama 😊
Komple sevgilimi olmayan ama
Olsaydı😬
Sevgilim yooook
Sevgilim yok
canım
Sığmaz
Sevgilim yok...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?