İlişki kurmak istemiyorum. İnsanlardan uzak kalmak istiyorum. Bu konuda ne yapmalıyım?

Yorumlar için şimdiden teşekkür ederim.
Güncellemeler
+1 yıl
Sevmek ve aşık olmak konusunda bir problemim yok. İnsanlar ilişki kurmak için yeterli gelmiyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu ruh hali için çözüm arıyorum. İlişki değil. Linçe ihtiyacım yok benim çözümünüz varsa buyrun...
İlişki kurmak istemiyorum. İnsanlardan uzak kalmak istiyorum. Bu konuda ne yapmalıyım?
Cevapla