Normalde etek giyerim ve bu boyda olur önceden karismazdi ama bugün ilk kez neden kısa giydin dedi bende ben daha öncede giyiyordum biliyorsun dedim bozuldu ses etmedi. Anlamadım bugün neden böyle dedi. Aslında çok kısa da değil ki158 olunca çok kısa durmuyor
Erkek arkadaşım etek giymeme karışmazdı ama bugün ilk kez karıştı, neden?
Merhaba Genelde etek boyu konusuna çok takılan birisi ise ilk başlarda koyduğu tavrı onu bi süre sonra rahatsız edebilir. Muhtemelen en başta söyleyeceği şeyi sizi kırmamak için tuttu. Şimdi bunu söyleme hakkını kendisinde gördüğü için ilk tepkiyi verdi. Ben öyle düşünüyorum
Merhaba, sizi baştan bu şekilde kabul edip sonrasında bunu sorun etmesi hakikaten düşündürücü yani acaba yakın zamanda bir şeye mi şahit oldu? Diğer erkeklerin bakışlarını mı sezdi ya da tanık oldu da sorun etmeye başladı? Bence kesin böyle bir şey oldu ki artık giymenizi istemiyor. Baktığınız zaman bence de çok dikkat çekmiyor ama sizi kıskanmış belli ki. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Eteğin çok kısa değil. Belki öncesindede takıyordu ama yansıtmıyordu. Kıskançlığını bastırıyordu ama tutamadı kendini demek ki. Aslında laf etmemesine takılırdım ben. Bir kere sormasa sen niye böyle giyindin diye, sevmiyor mu kıskanmıyor mu beni diye düşünmeye başlardım :) umrunda değilmiş gibi davranması daha kırıcı olurdu.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Altına giydiğin çorap yeterince koyu bence tayt görevi görüyor, hani kısa olsaydı bile sorun teşkil edecek bir görüntü veremezsin zaten. Kıskançlık yapmış belki de biri bişey demiştir ona ondan rahatsız olmuştur
Seni en başta nasıl kabul ettiyse şimdide etmek zorunda boş ver uğraşma
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bacaklarin Harika gorunuyor kiskanmis demek yav. sak. ama boş ver onu sen giymeye devam et, herkes gormeli bu muhtesem bacaklari. Cok guzeller cidden ya.
Yanlis anlama ornek icin söylüyorum birileri onun yaninda sevgili oldugunuzu bilmeden sana asilmistir laf söylemiştir ya da dikkat cekmissindir yani olabilir