İnternetten tanıştığım çocuk seni özledim diyor, çok yapmacık değil mi?

Netten yeni tanistigim cocuk hic bulusmadik bi kac gundur konusuyoruz seni ozledim diyor bana cok sacma ve yapmacik geldi
İnternetten tanıştığım çocuk seni özledim diyor, çok yapmacık değil mi?
Cevapla