Konuşmuyoruz ama sürekli çevrimiçi yakalıyorum?

16:17 güne yakındır konuşmuyoruz ve sürekli her girdiğimde çevirim içi görüyorum aşırı düşünüyorum 1 yıl peşimden koştu etti sonrasında benim ısrarlarım ve sık boğazlığım kararsızlıklarım yüzünden konuşmadı ne ben mesaj attım nede o ona yazı yazdım bayağı uzun ve geç gördü görüldü attı aşk değil biliyorum benim ki ama neden böyle yapıyor benden mi adım bekliyor her paylaşımım fan sonra hep çevrimiçi görüyorum resmen sanki birbirimizi kovalıyorz çevrimiçimiyiz diye
Konuşmuyoruz ama sürekli çevrimiçi yakalıyorum?
Cevapla