İlk buluşma sorunu?

internette görüştüğüm çocukla ilk kez buluştuk ama çocukla buluştuğumda çocuk hiç konuşmadı ve konu açmadı sürekli ben bir şeyler anlattım ve konu açtım bu ister istemez can sıkıcı oldu kendi kendime konuşuyor gibi hissettim sonra zaten kalktık ve beni eve bırakmadı ben otobüsle gittim kendisi arabasıyla hala da konuşmaya devam ediyoruz ama soğudum biraz da olsa nasıl davranmam gerekiyor bilmiyorum fikir verir misiniz
İlk buluşma sorunu?
Cevapla