Çoğu arkadaşım neredeyse ikinci çocuğu yapacak ben hala kedi köpek peşinde geziyorum 🥲 annem yaşlanınca da kedi köpek bakar sana diyor sizce hakli mi sitemin de?


Geç değil bence yaşın doğruysa.. Hatta en ideal yaş aralığı bence kadın için 28-30 arası..
Evliliğe niyetli değilim pek.. Baskılar beni yıldıramaz asla.. Böyle mutluyum, şikayetim yok..
Sadece bir kızım olsun isterdim.. Beni bu konuda zaafa uğratan konu bu.. Bakalım artık. Hayırlısı..
Yoo bence değil ne ile mutluysan onu yap.. ben feminen bir erkeğim etek giymek oje sürmek çok hoşuma gidiyor.. kimsenin. Dediği beni ilgilendirmez mutluyum.. he anne faktörü biraz daha farklı tabi
Cevap
26Cevap
Katılmıyorum bence hayvanlar aslında insanlar daha iyi
anan haklı . ramaktasın . evde kalmış , kız kurusu olmuş , dalında kurumuş , tohuma kaçmış gibi sıfatların yaftalanmasına çeyrek var bacım.
evde duracağına , çık apartmanın önüne ellerini sallayarak dur bence .
Kank yaş 35 daha hatunla birlikte yaşıyor, her sene seneye evleniriz diyoruz düğün parasını sokak hayvanlarına, yardıma falan harcıyoruz..
Evde bir golden, bir cooker, bir siyam var ablası ellerinden operler.
yaşı olmaz bu işin. ben öleyim o zaman :) yaşlılıkta bakacak biri olsun diye evlenilmez. eskilerde bu anlayış var ve çok bencilce.
ya niye kalalım. artık iletişimin 1001 yolu var buluruz birbirimizi korkma :)
Çocuklar yaşlılık poliçesi değildir. Bu mantıkla anne baba olunmaz.
Evlenmenin yaşı ve zamanı olmaz takı evlenebilecegin kişi karşına çıkana kadar bekle elbet çıkacaktır evlilik dusunecegin kişi
Kedi - köpekle iyi anlaşıyorsan yeterli, evlilik için aceleye meal yok. Hazır hissettiğinde evlenirsin. 😀
Bu eskilerin lafları çok saçma boş ver hepsini. Evlilik hele çocuk hiç zorunlu bir şey değil... Olması illa gerekmiyor. Tek daha rahat hayat...
hiç bişey için geç değilde,çocuk için olabilir..çocuk şart..çocuk olunca içindeki hayvan sevgisi kaybolmuyor, gene koş..🤷
Kıyamam ya 30a merdiven dayamişsın neden evlenmiyorsun ivedi olarak evlen bence 3-4 seneye pörsümeye başlarsın 😬
Sende evlenerek kedi köpeğe bak :D Ben şahsen köpeksiz bir hayat düşünemiyorum evli-bekar farketmez
Benim çocuğum kedim.. Gerek yok şimdi başımıza sıkıntı çıkartmaya
Gün günden kötüye giderken öyle görünüyor kedi kız😁
öyle düşünme bende düşünüyorum bazen vardır bir hayır diyip bekliyorum
Gel evlenelim kediler yüzünden oluyor öyle benim de kedim var onu sevmek daha kolay 🤣
Haklı değil, sırf yaşlanınca bana baksın diye çocuk mu yapılır💃boşver sen yaşın da genç 🌿
Sen kendini geç kalmış hissetmiyorsan geç kalmamışsındır
Senin için kabarmış duramıyordum yerinde git evlen gör sonra annenin beyaz perdesini
Evlenelim Ahahahha 😂😂😂
Yoo bence kafana göre takıl
Bunlar kısmet işi bazen olmamasıda iyidir
Evlilik kısmet ama sizde yön verebilirsiniz.
40 ından sonra farklı düşünebilirsin
Anneler öyledir mutluluğunu ister yinede
Bende aynıyım halen erken
Onlar da mutsuzdur boş ver
Soruyu ben sormuş gibi hissettim (:
Hayatta hic birsey icin gec degildir
Yalnız degilsin benim de sonum böyle olcak
35 e kadar yolu var
amaaan ne evlenmesi
Tercih
Gerek yok kedi köpek iyidir
Geçmiş olsun bu da geçer
Evet annen çok haklı
Onemli mi?
Evlenme zaten 😁
geç kaldn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?