Bana alınacak en iyi intikamı söyler misiniz ne olur?

içim yanıyor.8 aylık bebekle boşandım. istememiştim boşanmayı. ama eşim dayanamıyorum katlanamıyorum dedi. neden hamilelikte çok uyuyordum. öfke krizilerim oluyordu. çocuk doğduktan sonra da ellerimi yıkama hastalığım oldu. çocuğuma bir şey olacak diye sürekli tedirgindim vs. örnek vereyim tuvalete soyunup giriyordum. vs ama şimdi hiçbiri kalmadı. ya size bir örnek vereyim. doğum yaptım eşim tek bir güzel söz söylemedi. eve geldik. ona nazlanmak istedim. ilgi şefkat görmek istedim gitti kafasını duvara vurdu ben bunla neden evlendim diye. ailesine gitti gitti beni anlattı ev temizliğini halledemiyor. düzenini yapamıyor vs. iştw tartışmalarımızı anlatıyor ailesine ben intihar edecem vs diyordu. neyse ben psik. tedavi görmeyi istedim psikoloğa gidiyordum hatta. diyordu ki kendin kendini düzelt vs. anlaşmalı boşanma metnini hazırladı. kaç kere yırttım imzalamadım ama en sonunda imzaladım.3 ay sonraya gün verdiler. bu sürekli bana düzel düzelmezsen boşanırım diyip durdu. neyse sonunda boşandık.
bunlar 9 kardeşler. en küçüğü de bu ailesine toz kondurmaz bana sürekli senin kalbin kötü kalbin bozuk diyip dururdu.
neticede 8 aylık bebekle boşandım. başka eve çıktım. kötü bir eve tabi. o da gitti annesine ev aldı benden boşandıktan sonra.
parada pulda gözüm yok. sadece o adamın da acı çekmesini istiyorum. o da üzülsün. zaten ben de ikinci karısıydım benden de boşandı. ilk karısından da bir çocuğu var. çok kötü hiasediyoeum kendimi.
Bana alınacak en iyi intikamı söyler misiniz ne olur?
Cevapla