Bana mesaj atmasını istiyorum? Beni ona bağlayan duygu ne? Gerçekten beni sevdi mi?

Merhabalar. Kendisi ile duygusal bir yakınlık kurduğum biri var. Uzun zamandır tanışıyoruz (3 sene falan). Ama çok uzun muhabbetler etmişliğimiz yoktur. Normal bir erkek kadın ilişkisi gibi değil. Sürekli sonu acı çekmeye bağlanan konuşmalarımız vardır. Kendisi yabancı ama Türkiye’de büyümüş. Mesleğini burada yapıyor. Sonu acıya bağlanmasının sebebi benim başta duygularımdan kaçmamış. Onunla bir ilişki yaşamak istemiyordum. Çünkü ilişkiye hazır değildim ve benden 9 yaş büyüktü. Sonra benden bir şeyler sakladığını öğrendim. Basit şeyler değildi. Evliydi. Kabul etmedi boşandık dedi. Bunun üzerine çok konuşmadık, uzun zaman sonra görüştük. Görüştükten sonra bilmiyorum ne hissetti. Öğrenmek isterdim. Bir süre konuşmaya ara verdik. Ben kendimi daha iyi hissediyordum. Onu seviyordum ama aynı zamanda beni rahatsız eden bir his vardı. Sarsıcı bir gerçeği öğrenmem geç olmadı. Eşi hamileymiş. Unutmam lazım dedim. Aradan bir sene geçti galiba ben ona ansızın mesaj attım. Ona olan duygularımı kızdığımı, ama onu hep düşündüğümü söyledim. Oda benim çok değerli özel olduğumu vs söyledi. Ama bu geçmiş zamanda ki duygularıymış gibi konuştu. Oda bana bu sürede mesaj atmamıştı. Nedendir bilinmez. Bu benim ani mesajım ve telefon konuşmamızdan sonra deidm ki hayır. İçinde yalan olan bir ilişkiyi istemiyorsun. İçime ferahlık geldi ve onu daha az düşünmeye başladım. Sonra ondan bir mesaj bir kaç ay sonra nasılsın. Daha sonrası yüzeysel bir konuşma. Gündelik. En son o zaman konuştuk. 7 ay oldu. Ve ben onu çok düşünüyorum. Hala sevdiğimi, özlediğimi hissediyorum. Aynı zamanda kızgınlık. Ve olumsuz duygularda. Arkadaşlar şimdi ben ona tutup mesaj atamam. Bunun gururla alakası yok gerçekten yapamam. Çünkü bu beni iyi hissettirmez. Ama onun mesaj atmasını çok istiyorum. Çünkü kafamda netleşmeli. Ya bitirmeliyim, ya da. ya da bir şeyler olmalı. Sadece onu düşünerek geçemez. şu an bekar. Boşanmış. Bu sefer kesin bilgi. Bir oğlu var. Onu stalklamaktan ve düşünmekten yoruldum. Sorum size. Beni ona bağlayan duygu ne olabilir? Beni sevme ihtimali var mı? Ve bana mesaj atmasını nasıl sağlayabilirim? Çok istiyorum mesaj atmasını. Lütfen okurken ve soruma cevap yazarken yargılamayın. Sadece duyguları yoğun bir insanım. Teşekkürler… cevaplarınızı bekliyorum
Bana mesaj atmasını istiyorum? Beni ona bağlayan duygu ne? Gerçekten beni sevdi mi?
Cevapla