Merhabalar. Kendisi ile duygusal bir yakınlık kurduğum biri var. Uzun zamandır tanışıyoruz (3 sene falan). Ama çok uzun muhabbetler etmişliğimiz yoktur. Normal bir erkek kadın ilişkisi gibi değil. Sürekli sonu acı çekmeye bağlanan konuşmalarımız vardır. Kendisi yabancı ama Türkiye’de büyümüş. Mesleğini burada yapıyor. Sonu acıya bağlanmasının sebebi benim başta duygularımdan kaçmamış. Onunla bir ilişki yaşamak istemiyordum. Çünkü ilişkiye hazır değildim ve benden 9 yaş büyüktü. Sonra benden bir şeyler sakladığını öğrendim. Basit şeyler değildi. Evliydi. Kabul etmedi boşandık dedi. Bunun üzerine çok konuşmadık, uzun zaman sonra görüştük. Görüştükten sonra bilmiyorum ne hissetti. Öğrenmek isterdim. Bir süre konuşmaya ara verdik. Ben kendimi daha iyi hissediyordum. Onu seviyordum ama aynı zamanda beni rahatsız eden bir his vardı. Sarsıcı bir gerçeği öğrenmem geç olmadı. Eşi hamileymiş. Unutmam lazım dedim. Aradan bir sene geçti galiba ben ona ansızın mesaj attım. Ona olan duygularımı kızdığımı, ama onu hep düşündüğümü söyledim. Oda benim çok değerli özel olduğumu vs söyledi. Ama bu geçmiş zamanda ki duygularıymış gibi konuştu. Oda bana bu sürede mesaj atmamıştı. Nedendir bilinmez. Bu benim ani mesajım ve telefon konuşmamızdan sonra deidm ki hayır. İçinde yalan olan bir ilişkiyi istemiyorsun. İçime ferahlık geldi ve onu daha az düşünmeye başladım. Sonra ondan bir mesaj bir kaç ay sonra nasılsın. Daha sonrası yüzeysel bir konuşma. Gündelik. En son o zaman konuştuk. 7 ay oldu. Ve ben onu çok düşünüyorum. Hala sevdiğimi, özlediğimi hissediyorum. Aynı zamanda kızgınlık. Ve olumsuz duygularda. Arkadaşlar şimdi ben ona tutup mesaj atamam. Bunun gururla alakası yok gerçekten yapamam. Çünkü bu beni iyi hissettirmez. Ama onun mesaj atmasını çok istiyorum. Çünkü kafamda netleşmeli. Ya bitirmeliyim, ya da. ya da bir şeyler olmalı. Sadece onu düşünerek geçemez. şu an bekar. Boşanmış. Bu sefer kesin bilgi. Bir oğlu var. Onu stalklamaktan ve düşünmekten yoruldum. Sorum size. Beni ona bağlayan duygu ne olabilir? Beni sevme ihtimali var mı? Ve bana mesaj atmasını nasıl sağlayabilirim? Çok istiyorum mesaj atmasını. Lütfen okurken ve soruma cevap yazarken yargılamayın. Sadece duyguları yoğun bir insanım. Teşekkürler… cevaplarınızı bekliyorum
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ayrılık çanları bir ilişkinin daha biteceğini söylüyor.
Kavuşmadık ki ayrılalım…
O halde sevinmelisin başlamadan bitecek demek ki ne mutlu sana böyle bir şans kimsenin kapısını kolay kolay çalmaz, tebrik ederim 👏🏻👏🏻👏🏻
sen bu kadar yazı yaşmısın ama okuyana kadar senin derdini anlamak zor
Okuduktan sonra da anlaşılmıyım bilmem
bence baslasada yurumez. kendine bosuna aci verme. hayatina yeni biriyle baslamalisin.. duygularini baskasina yonlendirmelisin
Keşke elimde olsa. Bende farkındayım. Yanlış bir şeyi istiyorum. Ama duygular… gerçekten insanın elinde olan bir şey değil
duygular insanin elinde.. sadece sen yanlis insana kanalize ediyorsun.. aklini bi dk. mesgul etme.. bir kere bekar oldugundan bile emin olqmazsin, sosyal medyaya bekar yazip evli olan cok kisi biliyorum kesin diyorsan, vrya yurtdisinda evli olup burada bekar gorunen vs. ikincisi ayrilmis bile olsa erkekler toparlanamiyor bosandiktan sonra , cogu dagiliyor.. ucuncusu farkli kultur, sen onu dusunurken o elinin altinda cinsellige hqzir pek cok kizla ayni yerde... kimsenin bos zaman eglencesi olma.. aylar sonra merhaba, sonra aylar sonra yine merhaba.. hayat devame diyor
Öyle. Biliyorum. Teşekkür ederim. Ben onunla evlenmek de istemiyorum aslında bir ilişki de. Çünkü bu kendime değersizlik olur. Sadece kafamda net olsun istiyorum. Çünkü şu an askıda olan duygular var ve böyle devam etmem mümkün değil. Bu yüzden şeyler konuşulmalı belkide. Mesaj atmalı. Bir hamle olmalı. Sonrası herkes kendi yoluna.
niye bekliyorsunki bir hamle.. bitir kafanda , birinden bir hamle bekleme.. yola devam.. seni sevse onun eline vuran yok, aninda yazwr, hatta kacirmayayim diye herseyi yapar.. herseyi.. bir saniye yanliz birakmaz... ama kenarda bekletmek isteyenler , agzina afedersin ama bir parmak bal calqr ( yoresel bir laf) ortada gorunmez.. sebep sen saftirik bekle kimseyi bulamazsam gelirim. her erkek yedek listesi kabarik olsun ister her ihtimale karsi.. simdi sana soru, sen yedekte bekleyecek kadar degersiz misin?
zwten d3missin bana denk degil diye.. dogru denk mi sqna.. evlenip ayrilmis cocugu olan biri... aklini basina topla. sacmalamayi kes.. sana deger vermeyen kisi mesaj atsa veya konussa ne olur.. en fazla eglencesi olursun.
Okurken gözlerim doldu. Bir şey söyleyemiycem. Allah güzel insanlarla karşılaştırsın. Hepimizi. Gönül yorgunluğu zor bir şey.
kirmak icin yazmadim.. sadece kendine gel... gercekten isteyen bir dakika durmuyor.. muatap bile olma. kimsenin oyuncagi olma. guclu ol. saplanip kalma. hemen baskasini bul. yola devam.
Yok kırılmak değil. Söylediklerinin hepsinde haklısın. Bu yüzden üzüldüm. İnşallah. Bir kendime gelmem gerek evet…
Resmen Magazin Forever tadında
Hahahahaha tövbe ya.
Adam boşanmış tövbe ya , kesin bilgi baksana. Çocum yalan bir kez söylendi mi ya da yakaladın mı o yalanı, sana huzur yok
Boşanmış. Eski eşinin söylemiyle kanıtlı. Ama son cümlene katılıyorum. O mutlak bir gerçek