Yeni evlenen bi gelin nasıl görümcesi ile birlikte oturmak ister nasıl razı olur anlamıyorum?

Kısaca özetlemek gerekirse abim bir evlilik yapmak üzere annem de babam kesinlikle istemiyor biz yokuz senin hayatında ne istersen yap dediler kızı Benim de uyku tutmadı ama bana saygı duymak düşer onların hayatı beni bağlamaz da bizim dedemiz rahmetli müteahhit abim evde bana da birer ev verdi abim zamanında sattı Kendi hakkını dükkan açmayı falan kalktı batırdı bir araba aldı falan şimdi maaşlı bir işte çalışıyor bu kızı da orada buldu evlenecekler abim diyor ki kiralar çok pahalıymış kooperatif gibi bir ve yazılacak mış o olana kadar birlikte yaşayalım diyor işte onlar faturaları falan ödermiş boş laf ya yeni evli bir çift bekar bir kızın evinde nasıl oturur anlamıyorum Bir üçüncü kişiyi nasıl kabul eder insan nasıl rahat eder hadi abimi geçtim karısı da mı rahatsız olmayacak nasıl rahat edecek olmaz dedim Sen de yardım etme falan diye trip yapıyor bana ne yani evlenirken bana mı sordu haksız mıyım
Yeni evlenen bi gelin nasıl görümcesi ile birlikte oturmak ister nasıl razı olur anlamıyorum?
Cevapla