Açıldığım kıza düşünmesi için fırsat verdim 2 haftadır bir şey demedi?

Kısa keseceğim çünkü çok uzun olay anlatmadığım yerler var daha. 3 aydır arkadaşım olan kıza 2 hafta önce açıldım. Şaşırdı cevap veremedi bende düşünmesi için fırsat verdim. Araya 1 hafta karantina girdi. şu an hiç bir şey olmamış gibi davranıyor. kız Arkadaşımıda o günün ertesi gün onu yoklaması için gönderdiğimde ben onu şu an en yakın arkadaşım olarak görüyorum. bir şey hissetmiyorum ki demiş. 2 haftadır kendimi yiyorum. Acayip yıkık durumdayım. Sizce yarın gidip sorayımmı kararını çünkü 2 haftadır bir düşünme aşaması olmaz bence. Kırmak istemiyorsa da ben kırılmak istiyorum abi böyle daha çok yıpranıyorum çünkü. Bildiğin arkadaşlığımız da b*ka sardı. Hiç selam felan yok. Yarın konuşayımmı kızla sizce?
Açıldığım kıza düşünmesi için fırsat verdim 2 haftadır bir şey demedi?
Cevapla